הממשלה אישרה היום (ראשון) את הצעתו של שר התקשורת שלמה קרעי למנות באופן זמני את אודליה מינס ליו"ר מועצת הרשות השניה. מינס, בת 42, תושבת התנחלות בשומרון ואם לתשעה, היא חברת מועצת הרשות השניה מאז 2018 ומכהנת גם כיו"ר ועדת ערר ברשות. 

אודליה מינס (צילום: קרדיט: ד.ב.)
אודליה מינס (צילום: קרדיט: ד.ב.)

עמדת היועץ המשפטי של המשרד יוזם ההחלטה התנגד למינויה של מינס, ובהצעת ההחלטה אף נכתב: ״היועצת המשפטית של משרד התקשורת סבורה כי יש מניעה משפטית לקדם את ההצעה, היות שד"ר מינס איננה עומדת בתנאי הכשירות לתפקיד״. 

עפרי גופר, מנהל תחנת המוסיקה של "כאן", הלך לעולמו בגיל 40
"אין לנו תמונה מיום הולדת 5": הסרטון קורע הלב של משפחת ביבס
סופה של תקופה: "עילי בוטנר וילדי החוץ״ יסיימו את דרכם המשותפת

מינס מכהנת כמרצה בפקולטה למשפטים בקריה האקדמית אונו ומנהלת אקדמית בקמפוסים החרדיים. מכהנת כחברת מועצה במרכז לקידום מורשתו של מנחם בגין, מרצה מן החוץ באונ' תל אביב ודירקטורית בחברה המרכזית לפיתוח השומרון. 

קרעי על מינויה: ״בטוחני שד״ר מינס, עם נסיונה הרב כחברת מועצת הרשות השניה ועם כשרונותיה הרבים במגוון תחומים, תקדם את שוק התקשורת באופן מיטבי ותצעיד את הרשות השניה לכיוון של שוק חופשי ותחרותי כפי שחוק השידורים שלנו יעשה בקרוב. נפעל למינוי יו״ר קבוע בהקדם האפשרי״.

אודליה מינס (צילום: קרדיט: ד.ב.)
אודליה מינס (צילום: קרדיט: ד.ב.)

מינס: ״אני מודה על האמון שניתן לי על ידי השר, ואעשה כל מאמץ למלא את התפקיד לטובת הציבור ולטובת שוק התקשורת בישראל. אין דמוקרטיה בלי חופש ביטוי ובלי תחרות חופשית בשוק הדעות, ולכן אני רואה בתפקיד זה בעל חשיבות עליונה ומקווה שאמלאו על הצד הטוב ביותר.״