עיריית תל אביב-יפו עוררה סערה לאחרונה, כאשר פרסמה מכתב ובו הודיעה כי לא תאשר תפילות המוניות ביום כיפור בכיכרות אינטנסיביות כדוגמת כיכר דיזנגוף. אנשי ציבור רבים ביקרו את המהלך ובהם חברת הכנסת טלי גוטליב, אשר צייצה היום דברים חריפים כנגד ראש העירייה רון חולדאי.

צופרים לנהגים שלפניכם בפקק בתל אביב? בקרוב זה יעלה לכם הרבה כסף

כך כתבה גוטליב: "מה יש לצפות מאדם שאמר שאין לו בעיה לאכול כלב! כך אמר חולדאי וזה מעיד עליו הכל, בעיקר על אפס החמלה שלו. בתוך תוכו הוא פשוט רע לב. הרוע היהירות והאוטו אנטישמיות שלו ושל כמותו הפכו לצערי את תל אביב לכל מה שמכוער בישראל.

עוד כתבה: "תל אביב מתאפיינת באפס סבלנות לדתיים, לחרדים, למסורת, למורשת, להיסטוריה, לסממנים דתיים במרחב הציבורי, לערכי ימין, לתפיסה לאומית יהודית. בתל אביב אתה יכול להיות רק חילוני שמאלני ערבי ולהט״בי ואם העזת להיות קצת ׳אחר׳ רחמנא ליצלן אז תשתוק ואל תפריע לאף אחד במרחב הציבורי".

"אני לא מתערבת בחשבונות של הקב״ה, אך תופת אוקטובר התרחשה אחרי מחזה אנטישמי קורע לב בתל אביב ביום הכיפורים. תושבי תל אביב זה בידיים שלכם ובאחריות שלכם לצאת נגד ההחלטה שלא היתה מביישת את גרמניה הנאצית. למען עם ישראל על כל גווניו ודעותיו פעלו לביטול ההחלטה המחפירה שמונעת תפילה בנפרד ברחבי העיר. אנא!", סיכמה חברת הכנסת.