בעקבות מינוי השרה מירי רגב לאחראית טקס הזיכרון לאירועי השבעה באוקטובר, גלעד קורנגולד, אביו של החטוף טל שוהם, תקף הבוקר (שלישי) את השרה, את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת הקואליציה על הזנחת החטופים ועיסוק בזוטות בתכנית העולם הבוקר ברשת 13.

קורנגולד אמר בזעם: "מתי מירי רגב היית בעוטף? מתי ראש הממשלה שלך שישתתף בטח בטקס - מה הוא יגיד? לתפארת מדינת ישראל?  איפה כל השרים שבאשמתם כל החטופים, כולל הבן שלי, מתחת לאדמה 40 מטר? מה אתם חושבים? מה אתם בדיוק רוצים לעשות? איזה טקס את תעשי מירי רגב? את מחבקת את הבת שלך כל יום, מדברת אליה כל יום. אני לא מדבר לבן שלי כבר 319 יום".

"הייתי יורדת למנהרות החשוכות ומגיעה עד אליך": עדי שוהם כותבת לבן זוגה החטוף  
החטוף אברהם מונדר נרצח בשבי, שש גופות חטופים חולצו מחאן יונס

גלעד קורנגולד, אביו של החטוף טל שוהם, תוקף את מירי רגב והקואליציה (צילום :רשת 13)

"מה את בדיוק רוצה לעשות בטקס? כמה כסף תוציאי על השטות המטופשת הזאת? במקום טקסים תבואו, תהיו אמיצים, תבואו לעוטף.  אני אעשה לכם סיום בעוטף. מלחמה מדרום, מלחמה בצפון. השתגענו! חטופים לפני הכל. מה זה צריך להיות?", הוסיף. 

טל שוהם  (צילום: מטה משפחות החטופים)
טל שוהם  (צילום: מטה משפחות החטופים)

עוד אמר קורנגולד: "באמת! ראש הממשלה מתחבא מאחורי האמריקאים. אומר האמריקאים קיבלו את הדעה שלנו - יופי. אתה צריך ללכת בראש! ראש הממשלה שלנו, בראש! להוציא את החטופים. שלח את הצוות שלך, בלי שום תנאים, לך תוציא את החטופים. פילדפלי? 30 שנה ידעת מה יש בפילדלפי. לתפארת מדינת ישראל, שהזניחה והזניחה את החטופים, שימותו בסוף. על זה עושים טקסים?".