אודי סגל התייחס הבוקר (רביעי) בפתח תכניתו ב-103FM, לדאגה הכבדה שבה הוא מחזיק בנוגע למתרחש בחברה הישראלית בימים אלו. "החורבן של 7 באוקטובר מחלחל להרבה מאוד חלקים של החברה הישראלית, אבל אולי המקום הכואב ביותר הוא ללכידות הפנימית הישראלית, בערבות ההדדית וההתנהגות שלנו כחברה זה לזה", אמר בכאב. 

עוד הוסיף: "מה שקורה, בין אם זה בכוונת מכוון, ובין אם זה בניהול פוליטי ציני, ובין אם זה קורה ורק לפוליטיקאים מסוימים שלא עוצרים את הסחף הזה: של כעס, של אלימות, וביקורת על משפחות חטופים כאילו הם איזושהי בעיה שמפריעה למלחמה הזאת, במקום שנזכור כולנו שאנחנו חייבים סליחה עמוקה לאנשים האלה, ולעשות את הכול, זה לא אומר כל מחיר, אלא כל דבר".

צה"ל מאיים על חיזבאללה אחרי המטח הכבד לגולן: "נפעל בהתאם"
צה"ל מאיים על חיזבאללה אחרי המטח הכבד לגולן: "נפעל בהתאם"

כמו כן, הוא הביע פסימיות בנוגע לביצוע של עסקת חטופים אפשרית: "העובדה שזה מתפורר לנו בידיים  אחרי סבב מו"מ עקר נוסף, האחריות הזאת מוטלת כולה על מי שמנהל את המלחמה הזאת. הניהול של המלחמה הזאת: הוויכוחים, ההדלפות, המריבות של נתניהו עם הצמרת שלו היא תקלה חמורה".

פעילות כוחות צה"ל ברצועת עזה (צילום :דובר צה"ל)

לסיום, אמר: "כולם אומרים - 'נבדוק את זה אחר כך'. תוך כדי אפשר לומר זה גורם למותם של אנשים, ולהתפוררות של החברה הישראלית. זה לא שיש עסקה חלומית שמיד אפשר לקחת אותה ולסיים אותה, אבל העובדה שמשפחות חטופים מאבדות אמון בזו אחר זו, ומקבלות את היקירים שלהם בסוף לקבורה בשקית,  הוא לא רק תהליך של שבר אישי משפחתי, אלא של שבר כללי לאומי, וזה קשה".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM.