שיחת ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו עם משפחות חטופים מיום שישי האחרון ממשיכה לעורר הדים. בין השאר, אחד הציטוטים של רה"מ שגרם לסערה ציבורית היה "בשואה מדי יום עשו שבעה באוקטובר". העיתונאי חיים לוינסון התייחס הבוקר (שני) לשיחה הטעונה באולפן של "חדשות הבוקר" בקשת 12.

נתניהו בחר באופציה הקלה: מבצע סיכול במקום מהלך אסטרטגי נועז | בן כספית

כך אמר לוינסון: "עוד מופע של הפסיכופת, הנרקיסיסט, המנותק הזה. אוקיי, אז בשואה עשו יותר. הקימו את מדינת ישראל בשביל למנוע את השואה! הפסדנו בשביעי לאוקטובר, כי הקמנו את המדינה לא בשביל שיפשטו על המדינה אלפי מחבלים, ישרפו ישובים ויעשו בהם מה שהם רוצים וכל הזוועות שאפשר להעלות על הדעת".

העיתונאי הוסיף: "בנובמבר האחרון הייתה עסקה. לשיטתך, הלחץ הצבאי היה אמור להביא לשחרור חטופינו. הלחץ הצבאי לא הביא. לא המבצע בחאן יונס, לא רפיח, שהלכת ודובריך הלכו בכל מקום 'אנחנו ניכנס ברפיח ונשבור את השלושה-ארבעה גדודים האחרונים' ו-'חמאס יקרוס והוא ישווע ויתחנן להפסקת אש'. מה שאתה עושה לא עובד. תפסיק לפרשן ולנתח את העסקה".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"בשורה התחתונה - אין תוצאה והחטופים מתים בשבי. אנחנו ראינו את זה בשבוע שעבר כשהחזירו גופות של אנשים שהם היו בחיים, שאם הייתה עסקה ברמדאן - אז הם היו בבית. והוא ממשיך לפרשן ולהסביר את העסקה. הוא כל כך מנותק. מישהי אומרת לו 'אני סבלתי, אני רוצה למות' אז הוא אומר 'בשואה היה יותר גרוע'. יופי שבשואה היה יותר גרוע, ממש מעניין אותי", סיכם לוינסון.