המדינה סערה בסוף השבוע בעקבות מעצרה של הצעירה נועה גולדברג, שזרקה חול על השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר כשראתה אותו בחוף הים בתל אביב. הבוקר (ראשון) שוחח ח"כ צבי סוכות (הציונות הדתית) עם אודי סגל וענת דוידוב ב-103FM והביע ביקורת על מעצרה של הצעירה.

"אני לא אוהב מעצרים באופן כללי, זה כלי שצריך להשתמש בו במשורה. די הדהים אותי שבתקשורת כילו את הפרקטיקה הזו ביומיים האחרונים, היו כל כך הרבה אנשים שהיו במעצר, אני ישבתי במעצר כי הייתי בדרך להפגנה. המשטרה משתמשת בכלי שנקרא מעצר יותר ממה שהיא צריכה".

תקיפת בן גביר: השר, התוקפת, המשטרה ובית המשפט - כולם יוצאים רע בסיפור הזה | אלון חכמון

עוד התייחס סוכות למצב הלחימה: "מה שקורה עכשיו זה לא מספיק. אנחנו אומרים כבר תקופה ארוכה שצריך להפסיק את הסיוע ההומניטרי. אני לא חושב שיש מישהו אחר שיודע להציג איך הוא מחזיר מחר את החטופים. יש היום עסקה מוגבלת, לגבי שאר החטופים אנחנו מתפרקים מכל מנופי הלחץ שלנו, ואני לא חושב שאנחנו יכולים להסכים לזה בשלב הזה.  

"לא נוכל להמשיך להילחם כמו עכשיו, גם מי שחשב שהאויב מטומטם, אני מקווה שהוא סיים עם המחשבה ההזויה שלנו ב-7 באוקטובר. נצטרך לייצר עוד מנופי לחץ על חמאס. האם אני יודע להגיד בוודאות שאפשר להחזיר כך את החטופים? אני לא יודע להגיד. כשנייצר עוד מנופי לחץ משמעותיים על חמאס נצליח לעשות את זה. הלחץ הקיים לא מספיק". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm