בראיון למעריב, יו"ר סיעת העבודה חברת הכנסת אפרת רייטן (העבודה) התייחסה בחריפות לתגובה של לוין. "שר המשפטים משתמש במילים נוראיות וקשות," אמרה רייטן. "אין לי פשוט מילה אחרת, זה שר מסוכן, שהוא זה שהוביל את ההפיכה המשטרית, הכוחנית, הוא גרם לקרע המטורף בעם, לפני שבעה באוקטובר".

רייטן התייחסה לתגובתו של לוין להחלטת בג"ץ, וטענה כי "ההודעה שלו מלאה בשנאה וחסתה, ומילים באמת כל כך כוחניות נגד מערכת המשפטית של מדינת ישראל." לדבריה, "כשיש לך סמכות, יש לך לצידה גם חובה, וזה מה שהוא כל הזמן מתעלם ממנו. אתה חייב למלא את חובתך, אם אתה לא ממלא את חובתך, למנות את הנשיא, ואתה גורם נזקים אינהרנטיים לציבור, למערכת הדמוקרטית".

רייטן, שבעברה הייתה חברת הוועדה לבחירת שופטים, הדגישה את חשיבות עקרון הסניוריטי במינוי נשיא בית המשפט העליון: "העיקרון של שיטת הסניוריטי הוא לשמור על עצמאותו ועל מקצועיותו של בית המשפט. אין בזה שום דבר אחר". בהתייחסה להצעת הפשרה הקודמת של השר לוין, אמרה רייטן: "הצעת הפשרה שלו הייתה מניפולטיבית. היא לא באמת הייתה הצעת פשרה, היא הייתה אותה הגברת בשינוי הדרת, לבוא ולשנות כאן את הנוהג של הסניוריטי, כלומר להתערב ולהכתיב לבית המשפט פוליטיקאי, שמכתיב לבית המשפט מי יהיה הנשיא כי הוא רוצה בעצם, הוא רוצה שיהיה לו איש אמונו שלו ולהכניס פוליטיזציה במינוי של נשיא בית המשפט העליון".

רייטן סיכמה את דבריה באמירה חריפה: "הוא לא ראוי לשרת עוד יום אחד בתפקידו כשר משפטים, כאשר זו תגובתו". בהתייחסה לעובדה שההחלטה התקבלה פה אחד, כולל תמיכתו של השופט אלכס שטיין שנחשב שמרן, אמרה רייטן: "תסתכל מי יושב שם בדין. זה לא ייאמן, אתה אומר כאילו שום דבר וזה בדיוק אגב, בדיוק מה שטענו כל הזמן בניסיונות שלהם להפכה המשטרית, הם רוצים את האנשים מטעמם, שום דבר אחר לא יספק אותם".

לדבריה, "כשהתוצאה שאינה לרוחו של שר המשפטים היא הקובעת, הוא רוצה למנות שופטים ונשיא, שיחליטו ויכריעו בדיוק כמו שהוא חושב. ולכן הוא נגד משפט ניטרלי, מקצועי, ללא משוא פנים, זה הדבר שהוא נשמת אפה של הדמוקרטיה ויסודותיה".