עינב צנגאוקר, פעילה בולטת במטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים ובתנועת "כולנו חטופים", אשר בנה נחטף בשבעה באוקטובר, אמרה אמש (שבת) דברים קשים כנגד ראש הממשלה נתניהו במסגרת ההפגנה למען חטופים. מי שיצא בביקורת כלפי צנגאוקר בעקבות דבריה, הוא איש התקשורת שי גולדשטיין, אשר ידוע כתומך בולט של ראש הממשלה.

צנגאוקר על ניסיון חיסול דף: "לא על חשבון חיי החטופים"

אלה היו דבריה של צנגאוקר אמש: "בני מתן נחטף בחיים, אבל נתניהו מוכן להקריב אותו ואת כל החטופים למען ההישרדות הפוליטית שלו. הציבור חייב ל]עול להפלת נתניהו, כדי שהחטופים יחזרו. כולנו רואים בסקרים: העם רוצה את החטופים בבית, העם לא קונה את 'ספין פילדלפי'. הציבור כבר מבין שזה שקר חלול ושנתניהו דוחף את 'ספין פילדלפי' כדי לסכל את העסקה. הציבור כבר מבין שציר פילדלפי זה למעשה ציר בן גביר-סמוטריץ', שנתניהו מטרפד את העסקה בדם קר. הציבור מבין שהמשך הלחץ הצבאי רק יהרוג את החטופים".

היא המשיכה: "רק לפני שבוע, עמדנו כאן והתרענו שעברו הישרדותו האישית נתניהו מוכן שהחטופים יירצחו בשבי. באותו זמן, הוחזרו לארץ שישה חטופים בשקיות, לאחר שיום קודם נרצחו על ידי חמאס. ידיו של נתניהו מגואלות בדם החטופים שנרצחו. אפשר היה להציל אותם בכל העסקאות שהוא טרפד. אפשר עדיין להציל את החטופים שנותרו, אבל נתניהו הוא 'מר מוות'".

"נתניהו הוא פושע נגד עמו. כל עוד נתניהו בשלטון - נמשיך לקבל את החטופים בשקיות. חייבים להפיל את נתניהו כדי להציל את החטופים ואת המדינה כולה. אנו פונים לבעלי הלב בקואליציה, תזיזו את נתניהו מהשלטון כדי להציל את החטופים ואת המדינה. ואנחנו קוראים לציבור - תמשיכו לשטוף את הרחובות בכל הכוח. בזכות המאבק ברחובות נוכל להביא עסקה", סיכמה.

גולדשטיין הגיב היום לדבריה ופרסם את הציוץ הבא: "די עינב די. את לא משרתת את הצורך שלך אלא את הצורך של המחאה. די עינב די. פיקחי את עינייך וראי את האמת. משתמשים בך לטובתם אבל לא לטובתך די עינב די. את במו פיך מעכבת את עסקת החטופים. די עינב די. מספיק. תתנתקי ממנהיגי קפלן לפני שיהיה מאוחר מדי ותצטערי כל ימייך. די. באהבה ובלי ציניות ועם כל ההזדהות עם הכאב, שי".