ח"כ אראל מרגלית (המחנה הציוני) התייחס היום (שבת) באירוע שבתרבות בראשון לציון לחקירה החדשה נגד ראש הממשלה ואמר כי המערכת הפוליטית צריכה להתכונן לבחירות. "צריך להיות מוכנים תוך זמן קצר. לפי איך שזה נראה, נתניהו לא יסיים את הקדנציה שלו בצורה נקייה", אמר מרגלית. 
חבר הכנסת הוסיף כי "ראש הממשלה עסוק בשמונים אחוזים מזמנו בהשתקת חשדות וחקירות ומחובר לנוכל הגדול ביותר באירופה – החשד הנוכחי על קבלת כסף שלא קשור לבחירות הוא הרבה יותר מחשד. הוא מבוסס הרבה יותר ממה ששמענו בעבר, ואני מקווה שמערכת אכיפת החוק תפעל הפעם בצורה אפקטיבית".

ראש הממשלה בנימין נתניהו. צילום: פלאש 90
לאחרונה נחשף כי הפרקליטות בודקת חשדות חדשים לגבי נתניהו, שאינם קשורים לפרשות קודמות שנכרכו בשמו. אתמול דווח בחדשות 10 כי החשד עוסק בהלבנת הון בהיקף גדול, לכאורה, בה מעורב גם גורם בכיר מתחום המשפט. כרגע, המשטרה עדיין מגדירה את שלב החקירה כבדיקה, וההחלטה על המשך דרכה נמצאת בידי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ופרקליטות מחוז ירושלים שאחראית על החקירה. 

בעבר דווח כי במוקד החקירה כספי תרומות מאנשי עסקים זרים ששימשו לכאורה את נתניהו במהלך כהונתו הנוכחית. ככל הנראה על חלק מהמקרים יש התיישנות, אך לא על כולם.