חבר הכנסת דודי אמסלם (הליכוד) הצהיר היום (שני) כי "אנחנו נמצאים בנקודה קריטית למדינת ישראל - אם אנחנו מפסידים את הבחירות הבאות, נגמר האירוע. זו כבר לא שאלה של שמאל וימין". את הדברים אמר אמסלם במהלך השקת השדולה לשמירה על זהותה וצביונה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית בכנסת. 

בהמשך, מתח אמסלם ביקורת על התקשורת: "יש להם מנהג - אני אומר משהו ביום רביעי, שישי שבת, מקימים אולפנים חליאה לאללה, מביאים איזה 70 80 כתבים. מוצאי שבת אני מדליק את הטלוויזיה, חשבתי שהרוסים פלשו לאוקראינה, לא הבנתי".

כאמור, הבוקר הושקה השדולה לקידום ערכי היהדות במרחב הציבורי ובמוסדות המדינה, השדולה הוקמה בראשות חברי הכנסת- ח״כ מירי רגב, ח"כ דודי אמסלם וח״כ אופיר סופר. בליווי פורום ציון וירושלים בראשות אביחי בוארון מרכז השדולה.

הראשון לציון, רבה הראשי של ירושלים הרב שלמה משה עמאר אמר במהלך הדיון: ״העצמות היבשות קמו לתחייה, לארון התורה לא נתנו עגלות, בכתף ישאו. לווים נשאו אותו ארבעים שנה במדבר- בכתף. אסור לעשות צחוק מגיור, גיור זה לקבל עול תורה ומצוות והולכים לעשות צחוק מהגיור. אבל אנחנו לא מתייאשים, אנחנו מאמינים בעם ה׳".

יו"ר השדולה ח״כ מירי רגב (הליכוד) הוסיפה: "ללא הזהות היהודית, אין למדינת ישראל שום צידוק להתקיים. דמיינו את מדינת ישראל 2050, אסור יהיה לעשות ברית מילה, כי זו התעללות בתינוקות. בשירת התקווה יורידו את הבית שמדבר על נפש יהודי הומייה ויוסיפו בית העוסק במדינת כלל אזרחיה. יחליפו את יום המנוחה ליום ראשון במקום שבת, כי יום ראשון הוא "אוניברסלי". זה נשמע כמו חלום בלהות, אבל אם הממשלה תמשיך לפגוע ולכרסם בזהות היהודית - זה יהיה הדבר שיוציא אלפים לרחובות, כי מדינת ישראל לעד תישאר מדינה יהודית".