ברקע היום ה-11 לפלישה הרוסית לאוקראינה, כמו גם הפגישה של ראש הממשלה נפתלי בנט עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, חברת הכנסת לשעבר, קסניה סבטלובה, התראיינה הבוקר (ראשון) בתוכניתם של בן כספית וינון מגל ב-103FM ודנה במצב באוקראינה.  

לשיטתה, כל מנהיג ישראלי שמגיע לרוסיה – משרת את התעמולה הרוסית. "כשכולם נואשו מהמו"מ, ראש הממשלה הישראלי מגיע וזה הודהד בכל ערוצי התעמולה כנרמול של פוטין", אמרה חברת הכנסת לשעבר. לדבריה, לא ברור האם השיחות יניבו פרי, אך היא הביעה ספקנותה בעניין. 

פוטין קורא להפיכה צבאית באוקראינה, קרדיט: הטלוויזיה הרוסית

"מההתבטאויות האחרונות של פוטין, היה נראה שהוא מופתע שלא קיבלו את הטנקים הרוסים בפרחים", הוסיפה סבטלובה. "נראה עכשיו שהוא נחוש ללכת עד הסוף, זה ייקח לו זמן, כי האוקראינים נלחמים כמו אריות והציוד שלו שם קצת מפגר וזה הפרסומת הכי פחות טובה לנשק הרוסי", ציינה. 

להערכתה, יתכן ותוכניתו של פוטין היא לכבוש את אוקראינה ולהשליט מנהיג בובה, אך זו לא תצלח לאור התקיפה. באשר לאוליגרכים ברוסיה, הוסיפה: "פוטין ניצח כי האוליגרכים הפסידו בשנות ה-90 הוא הכפיף את מי שנותר אליו, הם יכולים לעשות קולות אבל אין להם מנופי לחץ עליו. הוא איש כוחות הביטחון, איש הקג"ב ורק להם יש את כל המנופים".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103fm.