בן כספית וינון מגל שוחחו בפתח תוכניתם ב-103M על עדותו של שלמה פילבר, מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר ועד המדינה בתיק 4,000, והתווכחו אם מדובר ב"יום חג לתביעה" או ב"הופעה טובה עבור ההגנה". 

מגל טען מצידו כי "התביעה הגיעה לשיאה, זה היה יום חגה, מפה אפשר רק לרדת. פילבר נתן לה את השיחה, אבל הוא עשה הרבה מאוד סייגים. השאיר המון שאלות פתוחות בקונסטלציה של האירוע, בפרשנות של האירועים".

מגל הוסיף והסביר: "הוא לא בא ואומר, 'כן, קיבלתי הנחיה לעשות ככה וככה'. הוא אומר, 'נתניהו אמר לי את זה באיזו שיחת אגב, בסוף שיחה, אמר לי את הדברים. זו לא הייתה הנחיה. זה היה לבדוק את הדברים'. גם אם הוא לא אמור, אז הוא אמר לי, 'יש פה איזו טענה של אלוביץ', תבדוק אותה, ואני בדקתי אותה ואלוביץ' באמת צדק בטענה שלו'".

הוא הדגיש: "אם רק על זה עומד כל התיק, מה אני אגיד לך? יש את עורכי הדין של ההגנה שיש להם הרבה על מה לעבוד לדעתי. אני חושב שפילבר נתן הופעה טובה בסך הכול. אני לא הייתי פותח שמפניה אתמול". 

כספית השיב: "קודם כל, לפתוח שמפניה, בכל מקרה לא הייתי פותח. גם אם ראש הממשלה לשעבר יורשע, אתה לא תראה אותי רוקד ברחובות. זה לא שמפניה. אני כן אשמח מזה שניצלנו מהרס הדמוקרטיה, אבל זו לא שמפניה".

כספית המשיך ואמר: "אם הוא רכש את אמון השופטים, אז ביבי בבעיה. שתיים, הוא גם הקפיד להסביר כמה הוא מעריץ את נתניהו וזה גם מכניס את נתניהו לבעיה. כי אם, למרות שהוא מעריץ כל כך את נתניהו, הוא אמר את כל הדברים האלה על נתניהו בחקירות, אז נתניהו בבעיה".

כספית סיכם: "הדבר הרלוונטי היחיד זה אם נתניהו היה במודעות שהוא באמת עושה עסקה עם פילבר. הוא חיזק את זה מאוד אתמול כשהוא אמר שההנחיה מנתניהו הייתה הסיבה הדומיננטית לכל מה שהוא עשה. לא הכול עומד על פילבר, הכול עומד על 200 אלף פרטים. ראית את התמונה אתמול שאראל סג"ל שם ב'ערוץ 14'? הוא לא יוכל לרדת יותר נמוך מזה". 

מגל ענה לו: "אפשר לחשוב? מה זה היה? כלבי השמירה של הדמוקרטיה? שם אתכם כלבים. אתם רגישים, אתם אנשים נורא רגישים".