המחאה נגד הרפורמה המשפטית: קבוצה של לוחמים ותומכי לחימה מיחידת מגלן (212), שלחה היום (רביעי) מכתב לשר הביטחון יואב גלנט, בו הם מביעים מחאה כנגד הרפורמה המשפטית אותה מקדמת הקואליציה. אחד מכותבי המכתב, המשמש בדרגת רס"ן, ציין כי בקרב החותמים יש כאלו שמתנגדים להפסקת שירות מילואים, גם במידה שהרפורמה תושלם. אך עם זאת, נמצא לבסוף "המכנה המשותף להחתים את המכתב תחת הנוסח הזה". 

בדרך להסכמות? אחד ממציעי הפשרה טוען: "הקשיבו לנו"
מפכ"לים וניצבים לשעבר בפנייה לנתניהו: "העבר את בן גביר מתפקידו כשר"

עוד הוסיף כי "התחושה בקרב רבים מיוצאי מגלן, בהם גם המשרתים ביחידה, היא תחושה משותפת וחוצת מגזרים דעות ועמדות פוליטיות, שחייבים למצוא פתרון למצב בפשרה ובהסכמות".

"אנו, אזרחים שותפים לחיקו העשייה הערכית והכלכלית במדינתו, רואים בהליכי החקיקה ברפורמה המשפטית אשר הממשלה מקדמת, סטייה גסה מהערכים עליהם חונכנו, עליהם מושתת המדינה ועליהם אני מתנדבים להגן", נכתב בתחילת המכתב.

עוד הוסיפו כי "אנו שואפים כי מדינת ישראל תשמר את ציביונה כמדינה המקיימת שיוויון זכויות חברתי ומדיני גמור לכל אזרחיה בלי הבדל דת גזע ומין, ותמשיך להבטיח חופש דת, מצפון, לשון, חינוך ותרבות, ככתוב במגילת העצמאות. העברת הרפורמה המשפטית וחקיקתה, שוללת חלק מערכים אלו ופוגעת ביסודותיה הדמוקרטיים של המדינה". 

לסיום, הפנו פנייה לגלנט: "במידה והרפורמה המשפטית תעבור, אנו החתומים מטה לא נוכל לעמוד מנגד בחיבוק ידיים, שכן בעת החקיקה "ארצי שינתה את פניה. אנו קוראים לך לפעול באופן מיידי לעצירת הצעדים להחלשת הרשות השופטת, ושלמור על מדינת ישראל.