רועי נוימן, מראשי המחאה נגד הרפורמה המשפטית, שוחח היום (חמישי) עם גיא פלג וניסים משעל בתוכניתם ב-103FM אודות ההפגנות ברחבי הארץ שצפויות להתקיים היום.

"יום ההתנגדות לדיקטטורה": ההנחיה של בן גביר לשוטרים ורשימת האירועים המלאה
לכל העדכונים בנוגע ליום ההתנגדות

בפתח הראיון אמר: "עוד כמה דקות יתחילו לצאת הפעולות הראשונות, החל משמונה ייצאו עשרות אלפי הורים וילדים ברחבי הארץ לצעדות, יותר מאוחר תהיה הפגנה בקפלן, בנתב"ג, ובשעות הערב אצל יריב לוין במודיעין. אם במשטרה חושבים שמה שימנע מאנשים להילחם על זה שהם יחדיו בדיקטטוריה זה קנס של 500 שקל, הם טועים. בשבוע שעבר השמעתם לי את השר איתמר בן גביר אומר שחלק מהכלים למחות הוא חסימת כבישים. בכל מחאה מאפשרים לחסום כבישים, גם היום חלק מהחסימות הן בתיאום עם המשטרה. הם צריכים לתת לאנשים למחות, לא יקרה כלום אם איילון וצירים מרכזיים בארץ יהיו חסומים. אנחנו מתכוונים לשבש את החיים בכל הארץ, באוויר, בים וביבשה. המשטרה לא חייבת להפעיל כוח". 

"אני מקווה מאוד שלא נגיע למראות של שבוע שעבר, רימוני הלם על מפגינים זה דבר לא מקובל. אני מעדיף שיתנו לאנשים לצעוד ולמחות, זו הדרך למחות במדינה מתוקנת. אם זה לא מה שיהיה, זה לא תלוי בנו. כשמנסים להפוך את מדינת ישראל לדיקטטורה, אנשים יצטרכו להגיע שעה מאוחר יותר לעבודה, זה מחיר שצריכים לשלם. למשטרה אסור לזרוק רימוני הלם לתוך קהל של אנשים, אין דבר כזה", המשיך נוימן.

 

בסיום הראיון, סיפר נוימן: "אני מאוד מקווה שנצליח למנוע את הגעתו של בנימין נתניהו לרומא. הוא טס לסוף שבוע, הוא לא טס לפגישה מדינית. אתה ראש ממשלה שהמדינה שלה נמצאת בשבר הכי עמוק שלה, יכול להיות שלאכול פסטה לרגל יום הנישואים זה לא הזמן. שירכוש כרטיסים על חשבונו". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM