לאחר ציפיות רבות, מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה חסן נסראללה נשא היום (שישי) את נאומו הראשון מאז הטבח הרצחני של מחבלי החמאס בדרום הארץ, שהוביל לפתיחתה של המלחמה. במהלך השעות האחרונות, רבים טענו כי נאומו של נסראללה היה גנארי למדי, ואף לעגו לו. מי שהגדיל לעשות בנושא, הוא דובר משרד ההסברה הישראלי. 

היום ה-28 | גלנט: "הפגיעה במחבלי החמאס שיטתית", דו"צ חשף את בכירי חמאס שחוסלו
קיזוז כספי הרשות: מחלוקת קשה בין בכירי מערכת הביטחון לקבינט

"הקשבנו לנאום המשגע של נסראללה. זה היה כל כך משעמם שאני לא יודע אם כותב הנאומים שלו נהרג בתקיפות האחרונות שלנו", מסר ואף הוסיף: "הוא מסתתר בבונקר כמו פחדן". 

במהלך דבריו מוקדם יותר, אמר מנהיג ארגון הטרור כי "המלחמה התרחבה ליותר מחזית אחת - אנחנו מצדיעים לצבאות עיראק ותימן שנכנסו ללב המערכה המבורכת הזאת. אין קרב לגיטימי וצודק יותר מבחינה הומניטרית מוסרית ודתית כמו קרב נגד הציונים". לדבריו, "המתקפה ב-7.10 הייתה בתכנון מלא של הפלסטינים וכך גם הביצוע שלה, לפנינו שתי מטרות - הפסקת הלחימה מסיבות הומניטריות והשגת ניצחון של עזה והחמאס, האפשרות שהחזית הלבנונית תתרחב היא אפשרות אמיתית". 

עוד הוסיף: "האמריקאים הם אלו שמנהלים את המלחמה בעזה והם חייבים לשלם את המחיר על התוקפנות שלהם. ארה"ב היא זו שמונעת גינוי נגד ישראל במועצת הביטחון של האו"ם וארצות הברית היא זו שמונעת הפסקת אש במלחמה בעזה. מה שקורה בעזה הוא קרב מכריע והיסטוריה, הוא קרב של האנושות מול הפראות והברבריות המיוצגים על ידי ארה"ב בריטניה וישראל. הספינות האמריקאיות לא מפחידות אותנו, הכנו מה שנדרש בעבור אותן נושאות מטוסים".