היום ה-262 למלחמה: בפתח תוכניתם ב-103FM הבוקר (שני) עסקו בן כספית וינון מגל בתפקידו של ראש הממשלה בנימין נתניהו במערכה הנוכחית, וכרגיל – האולפן סער. 

"הפכנו למדינה מצורעת", תקף כספית. "בעלות ברית מכריזות אמברגו, צווי מעצר מנוסחים בהאג, נהיה מסוכן להיות ישראלי באירופה ובאמריקה. נתניהו פרסם סרטון מטורלל ועוד עומד על זה שצדק, אבל בפועל הוא גילה לנסראללה שאין לו חימושים. נסראללה רשם לפניו שנתניהו משחק איתו פוקר עם קלפים גרועים".

מגל השיב לו: "אני רואה את הכותרות שלכם יום יום, כשאתם כותבים שאנחנו מפסידים, שאנחנו צריכים להיכנע ולהפסיק את המלחמה. זה פשוט לא יאמן, זאת פגיעה ברוח העם. צריך לדבר על ניצחון. מה, אנחנו לא יכולים לנצח את החמאס, את חיזבאללה ואת איראן? מה זה הטירוף הזה?

"ירדתם מהפסים כולכם, השתגעתם. מה המטרה שלכם?", המשיך מגל. "לפגוע בעם ישראל? לגרום לאסון? לאבדות? למשפחות שכולות? לא, אנחנו רוצים ניצחון. כשאתה נכנס לקרב כל מתאגרף יודע שאתה מנצח עם התודעה. אתה כמובן צריך להיות מאומן ובכושר, אבל אתה מנצח עם התודעה - הם פוגעים בתודעה".

כספית סיכם והדגיש כי "כולם רוצים פה ניצחון, אפילו השמאלן הכי קיצוני, שלא נדבר עליי, אבל גם נתניהו יודע את האמת - מלחמה בסגנון עזה, מלחמה בטרור בתוך אוכלוסיה אוהדת, לוקחת עשר או 20 שנים. מי שמשלה שיש ניצחון מוחלט הוא שקרן. המילה ניצחון בהקשרים האלה היא חלולה. פשוט חלולה".