שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', התארח הבוקר (ראשון)  בכנס בין ביטחון לטכנולוגיה של מקור ראשון והמרכז האקדמי לב, ותקף את שותפו הפוליטי לשעבר, השר לביטחון פנים איתמר בן גביר.

"עוד חזית שאסור להתעלם ממנה בסל האיומים היא החזית הפנים של ערביי ישראל. האיראנים בונים על הצטרפות שלהם ואנחנו רחוקים מלעשות מה שצריך כדי לנטרל את הסיכון הזה מראש. מאות אלפי כלי נשק ואמל"ח בלתי חוקי שברגע האמת אמורים לפי השאיפה האיראנית להשתלב בתכנית הכיבוש. בעניין הזה המשטרה ומי שאמון על כך נכשלים טוטלית. לא פותרים את זה בנשקים לכיתות כוננות, צריך לאסוף את כלי הנשק ולמגר את התופעה. זה בתוכינו ומסוכן יותר ממה שמעבר לגבול. נדרש כאן ריכוז מאמץ לא בדיבורים והכרזות אלא במעשים", אמר סמוטריץ'.

בן גביר השיב למתקפה: "כשהילדים של כולנו מאוחדים בחזית, אנחנו חייבים להיות מאוחדים ולא להיגרר למתקפות אישיות. הדברים של שר האוצר גורמים לשמאל לחכך ידיים בהנאה. למרות ההשתלחות מהשמאל ולצערי גם משותפים לדרך נמשיך בפרויקט כיתות הכוננות, חלוקת הנשקים והרתעת המחבלים בכלא בכל הכוח".

עוד אמר בכנס: "למשטר האיראני יש תכנית סדורה להשמדה קונבנציונלית של מדינת ישראל. מעטפת גרעינית שתעניק לה חסינות, אבל בחסותה השמדה קונבנציונלית כמו במלחמות של פעם. שנים מערכת הביטחון שלנו היתה עיוורת לאיום הזה ופשוט קראה לא נכון את המפה. עכשיו אנחנו מבינים את זה וחייבים לתרגם את זה מהר מאוד למסקנות, לתכנית עבודה, להצטיידות ובניין כח, לכללי התנהגות ברורים של עשה ולא תעשה. תכנית ההשמדה האיראנית מבוססת על מכת אש עצומה של עשרות אלפי טילים לכל רחבי הארץ בבת אחת ממקומות רבים בהם האיראנים בונים פרוקסיז בכל רחבי המזרח התיכון, בשילוב כיבוש קרקעי ממספר זירות, כולל זירות פנים".