תקרית חריגה נרשמה הבוקר (שני) בכנסת, כאשר במהלך ישיבת וועדת החוקה הסדרנים הוציאו בכוח מאולם הדיונים את דני אלגרט, אחיו של החטוף איציק אלגרט, בהוראה של יו"ר הוועדה שמחה רוטמן. אגלרט שוחח עם בן כספית ואריה אלדד ברדיו 103FM וסיפר את גרסתו לאירועים.

"השופט כבוב צודק": האמרה מפתיעה של שמחה רוטמן

"היום מדינת ישראל עברה עוד שלב בדרך לחורבן שלה, להתפוררות שלה", אמר אלגרט בפתיחת דבריו. בסך הכל ישבתי בחדר הוועדה, זאת זכותי הלגיטימית בתור אזרח, מישהו מפורום תקווה אמר את דעתו ואני לא התאפקתי והגבתי. ואז יו"ר הישיבה רוטמן החליט שאני מפריע ושלח עליי את סדרני הכנסת".

הוא המשיך: "אני התנגדתי, כי חשבתי שאין לו שום סיבה להוציא אותי ולא להתנהג כמו בריונים - וזה מה שהוא עשה. מבחינתי, הוא מי שהוציא אותי, הוא התנפל עליי בצורה ברוטאלית, רוטמן שלח אותם - הוא אחראי. הוא צריך לקחת אחריות. מה שקרה לי היום - זה לא באחריות הסדרנים".

עוד הוסיף אלגרט: "מה שקרה היום בכנסת זו חרפה. לא תוקפים אזרח ככה בצורה הכי ברוטאלית שיש. גם אם הפרעתי - הם צריכים להוציא אותי בכוח סביר. אני הייתי פאסיבי, הם לא היו צריכים לבעוט בי בראש ובגוף. אני הפרעתי לפורום תקווה, שהם השופרות של רוטמן וזה מה שהפריע לו. יש לי את כל הלגיטימציה להגיד למשפחת חטופים שהם טועים".

"ישבתי בעשרות ועדות, ההבדל בין הועדה הזו לאחרות זה שמי שישב שם - זה רוטמן ופורום תקווה. רוטמן תכנן את כל העניין הזה, מה שהוא עשה זה דבר שבלתי יעשה, אני שוקל את צעדיי. למה לשלוח עליי סדרנים? לא הבנתי", אמר לסיום.

עריכה: אליעזר בן יהודה