אשתו של ראש הממשלה שרה נתניהו פרסמה היום (שבת) פוסט ברשת האינסטגרם ובו תיארה פגישה שלה עם ליאור שני, אלמנתו של לוחם צה"ל עדי שני ז״ל שנפל ברצועת עזה. עם זאת, בפוסט נרשם שמו של לוחם אחר, עידו שני ז״ל שנפל ב-7.10. בעקבות הבלבול, פורסמו תגובות רבות אשר תקפו את נתניהו. לאחר מכן, נמחק הפוסט והועלה מחדש. בעדכון הפוסט טענה נתניהו כי הדובר שלה ביצע טעות.

סקר חדש חושף - רוב מובהק בציבור: על נתניהו להתפטר כבר בחודשים הקרובים
יעלון טוען: יצרו מסמכים בכדי לשנות את התמונה בפרשת הצוללות

אלמנתו של עידו שני, כתבה בתגובה: "היי אישה שפלה, כאן אלמנתו של רס״ן עידו שני שלא פגשת ולא תפגשי לעולם. תעיפי את השם של בן זוגי מהפוסט שלך, את מבזה את זכרו ואולי בפעם הבאה תקשיבי למה שאלמנות שאת פוגשת מספרות לך, או שתתדרכי יותר טוב את מי שכותב לך את הפוסטים״.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הפדיחה של שרה נתניהו באינסטגרם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הפדיחה של שרה נתניהו באינסטגרם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אימו של עידן שני הגיבה גם כן וכתבה: "אין מצב שתיפגשי איתי או עם מישהו מבני ביתי מבלי שתשמעי מאיתנו כמה בעלך והממשלה שהוא עומד בראשה אחראים למותו של בני ולמותם של גיבורים נוספים".

התגובה של אלמנתו של עידן שני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
התגובה של אלמנתו של עידן שני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אחיו של עידן שני תקף בתגובות וכתב: "היי אסון מהלך, אל תדברי לעולם על אחי המתוק שנהרג בעודו מנסה להציל את המדינה שאת הורסת. ותעשי בדיקה מה את מפרסמת".

למרות תיקון הפדיחה, בר שם-אור צייץ בטוויטר פדיחה נוספת הקיימת בפוסט, וחשף כי נתניהו העתיקה את כל המידע שכתבה על הלוחם אלחנן קלמנזון מוויקיפדיה. קלמנזון היה איש מוסד וקצין בצה"ל ונהרג במהלך הלחימה מול מחבלי החמאס ב-7.10.

הפדיחה של שרה נתניהו באינסטגרם (צילום: צילום מסך טוויטר)
הפדיחה של שרה נתניהו באינסטגרם (צילום: צילום מסך טוויטר)

מארגון אלמנות ויתומי צה״ל נמסר:  "המפגש של שרה נתניהו עם אלמנות צה״ל, היה חם ומחבק. רעיית רוה״מ גילתה בקיאות במקרים, התעניינה, שאלה והציעה לעזור בכל מה שהיא יכולה. הטעות בפוסט היא טעות טכנית, ואין בה שום דבר שיכול להעיד על טיב המפגש".