ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אתמול עם משפחות התצפיתניות שנהרגו בבסיס נחל עוז ב־7 באוקטובר. אייל אשל, אביה של התצפיתנית רוני אשל ז"ל, שוחח הבוקר (רביעי) עם ענת דוידוב ואודי סגל ב־103fm והגיב לדברים. 

"בערב שמענו את ההקלטות שהודלפו. זה הפתיע אותי, וזה פגע בחלק מההורים. ישבנו אתו, אז ראוי לציין שהוא קיבל אותנו בסבר פנים יפות עם אמפתיה. היינו שלוש שעות בפגישה אתו. כל אחד נתן הסבר והציג את הבת שלו. כי חלק מהדברים הוא לא ידע על קיומן, כמו העובדה שהבנות שירתו ללא נשק", אמר בפתח דבריו.

עוד הוסיף כי "לא משנה אם אני מאמין לו – זאת העובדה. שורת קצינים שלמה בצה"ל לא מבינה איך הבנות יושבות שם בכל הגזרות במדינת ישראל, גם ברגעים אלה. אם נתמקד במפגש אתמול – היה טעון מתוך העובדה שהרבה מן המידע שהוא קיבל אתמול, הוא שמע בפעם הראשונה. עברו תשעה חודשים  ולא קרה כלום. אנחנו בדשדוש, והוא נצמד למילה מלחמה. ביקשנו להיפגש איתו כדי שידע שישבו בנות 785 מטר מהגבול ללא נשק, וגם את זה הוא לא ידע".

"לא מעניין אותי ליכוד או שמאל, חלק מההורים הצביעו לו בעבר. אני מצר על כך שהוא לא התחבר לרעיון שלנו להקים ועדת חקירה ממלכתית. אני מצר על העניין. הוא משתמש במילה 'צה"ל' במקום 'הדרג הצבאי'. אנחנו במשחק מילים, שהוא רואה אותו לטובתו. יש פה שרשרת פיקוד שלמה בצה"ל מאלוף פיקוד הדרום, דרך קצינים באוגדת עזה ומעלה שלא ראויים ללבוש את המדים האלה, וכולם אחראים לכשל 7 באוקטובר", סיכם.