הטעות הפרוידיאנית של נתניהו: בחשבון הטוויטר שלו נכתב בטעות ״התעלמות אמנותית״ בברכה לזכיתה של נבחרת ההתעמלות האומנותית במדליית כסף במשחקים האולימפיים.

הטעות תוקנה מאז, אבל הרשת לא נותרה אדישה. "התעלמות אומנותית זה התחום שלך אדוני ראש הממשלה", כתב אחד הגולשים. "התעלמות אומנותית זה ענף ספורט שכנראה היית זוכה בו בזהב", הוסיף אחד מהם. אתר "העין השביעית" עקץ גם הוא וכתב בחשבון ה-X שלו: "פרויד בוכה בשמיים".

הטעות בציוץ של בנימין נתניהו (צילום: צילום מסך)
הטעות בציוץ של בנימין נתניהו (צילום: צילום מסך)

כזכור, לפני בחודש שעבר רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו טעתה בשמות החטופות, כשכתבה בפרסום ברשת החברתית שדיברה עם "אמהותיהן של שירה אלבג ואורלי גלבוע, שתי בנות צעירות וחפות מפשע שנחטפו על ידי מפלצות החמאס". אלא שלחטופות בשבי חמאס קוראים לירי אלבג ודניאלה גלבוע - ואילו השמות שכתבה הן השמות של האימהות שאיתן שוחחה. מאוחר יותר, תיקנה אשת ראש הממשלה את הטעות.

"לבי עם המשפחות של החטופים והחטופות שלנו", כתבה. "השיחה הראשונה ממטוס 'כנף ציון' בטיסה ההיסטורית והחשובה לוושינגטון, הייתה השיחה שבה אני, רעיית ראש הממשלה, דיברתי עם אמהותיהן של שירה אלבג ואורלי גלבוע, שתי בנות צעירות וחפות מפשע שנחטפו על ידי מפלצות החמאס".

מספר ימים קודם לכן נתניהו עשה טעות דומה לאחר שקיימה רצף מפגשים עם משפחות חטופים חיים, חטופים חללים ומשפחות של נופלים, כך כתבה בחשבון האינסטגרם שלה. באחד המפגשים, שוחחה עם ליאור שני, אלמנתו של חלל צה"ל. שכתבה על המפגש, הגברת נתניהו טעתה בשמו, היכן שירת ואיפה נפל. רס"מ במיל' עדי שני ז"ל נפל בקרב בצפון רצועת עזה בחודש דצמבר 2023.