מלחמת חרבות ברזל: ינון מגל ובן כספית פתחו הבוקר (שלישי) את תוכניתם היומית ב-103FM בהתייחסות לפעולות צה"ל האחרונות ברחבי לבנון והתעצמות המערכה בצפון. גם הפעם, בן וינון פרשו את משנתם, כל אחד בזוויתו.

בן: "מי שעושים את העבודה הזו עכשיו - צה"ל נלחם שנה, קברנו 750 חיילים בערך. לפני שהתחלנו להצליח ינון אמר שאלה ימים נהדרים. ועכשיו הקערה מתחילה להתהפך סוף סוף, את רוב העובדה עושה חיל האוויר שאתם מטנפים בוקר, צהריים, ערב ולילה. כל זה בפיקודו של הרצי הלוי. לגבי נתניהו, מה לעשות? אחרי שנה נזכר לעבוד, פספס בגדול את הביפרים, זו עובדה, במקום להיכנס באמא של הדאחייה בכל הכוח יחד עם הביפרים היינו אחרי, עכשיו אנחנו במלחמת התשה, מחכים לתגובת נסראללה".

ביידן מתחיל להבין: הסיכויים להשגת עסקת חטופים, בזמן שנותר לו - שואפים לאפס
דריכות בצפון לקראת יום נוסף של הסלמה: המטחים לקריות ולעמקים התחדשו

ינון: "אתה מדבר על ראש ממשלה כמו שאף אחד לא מרשה לעצמו בעולם הדמוקרטי. הכל אתם אומרים עליו. אבל כשבהפטריוטים מבקרים את צה"ל אתה קורא לזה טיפוס מחליא. זו הצביעות שלכם. הכל אצלכם צבוע. אנחנו בזמן מלחמה, אתם הובלתם למלחמה הזו ואתם ממשיכים לעשות זאת בזמן מלחמה".

"התברר שצדקתי, שהתודעה של אמ"ן וצה"ל לא הייתה במקום", המשיך. מותר להעביר ביקורת, אך אתה האחרון עלי אדמות שיכול להעביר ביקורת על מי שמעביר ביקורת. אתה מעביר ביקורת מחליאה. אני חושב שבשעה הזו צריך לחזק את כולם, את רה"מ, שר הביטחון, הרמטכ"ל, כולם מקבלים קרדיט על המבצעים האלה. עכשיו כולם מאוחדים. אתם מסוגלים להיות כולם מאוחדים? בוא, אני מושיט לך יד, אתם לא מסוגלים".

תיעוד מתקיפות צה"ל בלבנון (צילום :דובר צה"ל)

בן: "מעולם לא קראתי לרה"מ רוצח, הוא מלאך החבלה, הביא על עם ישראל חורבן ועשה את זה במצח נחושה ודם קר. 17 שנה פחדן רופס החזיק במושכות, ואני לא אספר לכם על כל ההכלה של כל השנים. קמנו בוקר אחד עם 3 אוהלים מלאים בלוחמי חיזבאללה בצד שלנו של הגדר. בגלל המולך הזה אש גדולה אכלה אותנו ב-7 באוקטובר גם בצפון וגם בדרום. עכשיו הוא נזכר. כל הכבוד, אלה דברים יותר חשובים".