ירון אברהם, עיתונאי חדשות 12, התראיין היום (חמישי) ב103FM, והתייחס לדיווח על הפסקת אש בין ישראל לארגון הטרור חיזבאללה. "
הדיווח הזה יוצא מ-'Sky News' הבוקר, שלפיו על פי מה שאומרים גורמים אמריקנים בכירים התכנסו לאיזשהו מרחב של הסכמות למשך 21 יום, בהם ינסו להחליט על הקווים במסגרתם תהיה הפסקת אש קבועה. ובמילים אחרות: הולכים לסוג של הפסקת אש זמנית עם מגעים להסכמות קבועות", אמר. 

כמו כן, טען כי ראשי הרשויות בצפון נגד מהלך מסוג זה: "לפני שבועיים ישראל הייתה בצומת אסטרטגית. כבר בחרנו ללכת למהלך הזה מול חיזבאללה, למה אנחנו ששי אלי הסדרות? דיברתי היום עם אחד מראשי המועצות בצפון, והוא אמר 'נדמה לך שמישהו מהתושבים שלי יחזור בגלל הסכמה כזו או אחרת של נסראללה? התחיל לחזור לנו האוויר לריאות, אל תעצרו פה'". 

אב החטופה חטף ביצים, ואטורי טוען: הן בכלל נזרקו עליי
עוזי רבי מסביר: השפעתו של נסראללה קטנה בהרבה ממה שהכרנו

אברהם אף טען כי מידור שר הביטחון יואב גלנט משיחת ההתייעצות השבוע, הייתה כחלק מהכנה לקראת הסדרה אפשרית: "המטרה של נתניהו בפגישה היא להכשיר את הלבבות לקראת מה שאנחנו רואים עכשיו, לקראת הדיון בקבינט וההחלטה, וזה בדיוק מה שעשה. בסביבתו של בן גביר אומרים שהוא קובל על הרעיון אבל בסוף הוא שותף לקבלת החלטות. קל להחזיק בשני הכובעים האלה במקביל".