שדרני 103FM בן כספית וינון מגל שוחחו היום (שני) בתוכניתם על חיסול מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה, על הלחימה בצפון ובדרום ועל הצטרפותו של יו"ר הימין הממלכתי גדעון סער וסיעתו לממשלת נתניהו.

נסראללה נחלץ להציל את אסד, ולא הבין שבכך הביא את סופו | דיווח
בעל הבית השתגע: חיזבאללה המום, ללא מפקדים ושליטה - עכשיו הצ'ופר בדרך

מגל: "האסטרטגיה היא לנצח. יש מצב שלא צריך להמתין להתקפה של איראן. הגיע הזמן שנטפל גם באיראן. אתם רוצים שנתניהו יפסיד אבל עכשיו גם סער הצטרף. נתניהו הפיל את לבנון אבל גם אתכם, מה תעשו עם המיליארדים שהוצאתם? גנץ ואיזנקוט ליצנים, יצאו מהממשלה כי חשבו שזה יהיה גלגל. בינתיים איזו מלחמה עושים, הוא מנהל את העסק כמו שצריך, מכה באויבים שלנו. מה שנשאר לכם? רק מוד'יס, תחלקו בקלוואות על מוד'יס. בינתיים אנחנו מתארגנים עם גרעינים בדרום לבנון, בעזה ובתימן".

כספית: "המדינה שילמה מחיר כל כך כבד, יקר ונורא על הגחמות והאידיוטיזם הכללי שלנו. שאני פה קצת מיותר. תחלקו בלקאוות על מוד'יס אומר את כל סיפור הביביזם על קליפת אגוז. חגגנו את סיפור נסראללה, לך הייתי מאושר אולי מימי בענייני ביטחון, ומוד'יס עבר לנו מתחת לרדאר. זו לא גזרת גורל, מלחמות לא מורידות את דירוג האשראי. שתי הורדות דירוג בפעם אחת. זה אומר שלא הנינים ולא הנכדים שלנו, אפילו הדור שלי נשלם על זה מהחודש הזה. היינו אימפריה כלכלית. אני מחזיק ממך בחור חכם עם כריזמה, חוש הומור, כמובן שיש גם באג שהופך את כל המפעל הזה להרס ולפייק".

"לא אמרתי שהביפרים זה פשע, זה היה אחד האירועים המדהימים בתולדות הביון העולמי, זה נכפה עלינו ונאלצנו להחליט אם להשתמש או להפסיד את זה. אמרתי ציטוט של מישהו, לא ראש מוסד, אמרתי את זה כי הדבר הזה תוכנן ליום הדין, עם ההתקפה הגדולה, ולכן לדעתו זה בוזבז. ולמה זה לא התלווה באותו רגע בהתקפה? ההיסטוריה תשפוט את הדברים. ההמראה לניו יורק הייתה רק בשביל שרה, הם עבדו על זה חודשים, ולכן הוא לא אישר את הפעולה ברביעי. רפיח היה באמת דרדרלה לגמרי, וזה שאמרתי שגדעון סער לא יחבור לליכוד, אמרתי א תזה עד שלב מסוים ואחר כך ידעתי שהוא יחבור לליכוד. צר לי מאוד על האיש, לא חוזר בי ממילה אחת שכתבתי לזכותו של האיש. הוא לא שחרר את שליט. בכל 24 אלף הצמתים שנתניהו לקח את הצד השמאלי, סער לא היה שם ולא היסס להיכנס לעימותים. למרבה הצער היום הוא טוטאל לוס. הוא זכה בנתניהו".

מגל: "אם אתה יכול להגיד לי מדינה אחת שדירוג האשראי שלה עלה במלחמה".

כספית: "אבדוק ואחזור אליך. אני יודע שלא יורד". 

מגל: "עוד גול שמאלני שהבורסה לא סופרת ועלתה אתמול, הדולר נחלש, אם מישהו במערכת הפיננסית באמת היה סופר את הדוח השקל היה נחלש והבורסה הייתה קורסת. תפסיקו להתרגש. תחלקו בקלאוות לדברים אחרים. בינתיים כנראה שהבחירות יהיו בסוף 2026. לא חראם על הכסף? על האנרגיות? שחפרת שזה נגמר ותם עידן נתניהו. מי יחזיר לנו את השעות האבודות? את הימים הכי יפים שאבדו לי? שאכלתם לי את הראש עם הביבי, השוחד, הצוללות, הגז, הקורונה, והשטויות שלכם, תחזירו את הימים. עם כל השלום שלכם והבטחתם יונה והאויב שלך הוא בדיוק כמוך. דור שלם הלך לאיבוד עם ההבלים שלכם. מה שגלנט עושה זה פשוט לא ייאמן, שלא יתפלא שיעיפו אותו מהתפקיד. להגיד שנתניהו היסס עם החיסול? אני אומר את זה לא על בסיס זה שדיברתי עם נתניהו או גורמים פוליטיים, אלא גם עם גורמים מקצועיים. גלנט לא בפוקוס, הוא עושה דברים שלא ייעשו. זה ממש שקר".

זירת ההפצצה בה נסראללה חוסל (צילום :רשתות ערביות)

כספית: "הזדמנות שנייה הייתה לאחרונה ממש, נתניהו פחד ומנע את זה. ההזדמנות השלישית, נתניהו קיבל את זה ביום רביעי ולא הסכים לאשר. המריא קודם כל עם הגברת, כדי שהיא תירגע, ומי שנמצא בפנים יודע על מה אני מדבר, ובחמישי הוא התרצה ונתן את האישור לתקיפה".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm