סוכנות הידיעות ״רויטרס״ פרסמה היום (רביעי) את דבריו של גורם איראני בכיר, לפיהם המנהיג העליון של איראן, עלי חמינאי, הזהיר את מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, מתוכנית ישראלית להתנקש בחייו. אותו מקור טען גם: ״חמינאי נמצא במקום מאובטח מאוד בתוך איראן מאז שבת שעברה״. עוד נאמר כי חמינאי מודאג מאוד מפגיעה ישראלית בבכירים איראניים בטהרן.

כזכור, ביום שישי שעבר חוסל חסן נסראללה בעוד שהה במפקדת חיזבאללה בשכונת הדאחייה בביירות, במתקפה ממוקדת של צה״ל בלבנון. על פי דיווחים, נסראללה מת ככל הנראה כתוצאה מחנק, בשל שהייה במקום ללא אוורור. נסראללה ככל הנראה נכנס לחדר פנימי בעקבות הפצצות חיל האוויר, לשם חדרו גזים רעילים שמשאיפתם נהרג. על פי אל ג'זירה גופתו חולצה ללא סימני פציעה כלל. 

קרב הרואי: כל מה שאפשר לספר על נפילת שישה לוחמי אגוז
"להגדיר שטח השמדה": הדרישה של תושבי הצפון מהתמרון בלבנון

אתמול בערב, איראן שיגרה כ-180 טילים לעבר שטחה של ישראל, במתקפה רחבה בתגובה על חיסולו של נסראללה. בעוד באיראן הזהירו כי תקיפה נוספת מצד ישראל תוביל להסלמה נוספת, בכירים רבים הודיעו כי התגובה באיראן תגיע, ביניהם הרמטכ״ל, רא״ל הרצי הלוי, שהצהיר היום כי ״אנחנו נגיב, אנחנו יודעים לאתר מטרות חשובות, אנחנו יודעים לפגוע בצורה מדויקת ועוצמתית. יש לנו יכולות להגיע ולתקוף בכל נקודה במזרח התיכון. ומי מהאויבים שלנו שלא הבין זאת עד עכשיו, יבין זאת בקרוב״.

בנוסף, מזכיר המדינה של ארצות הברית הביע תמיכה בישראל, ואף אמר: ״לא רק ישראל שוקלת אפשרויות תגובה למתקפה האיראנית, גם אנחנו שוקלים זאת״.