חבר הכנסת משה סעדה (הליכוד) שוחח היום (ראשון) עם אראל סג"ל וחיים לוינסון ב־103fm על המחאה הציבורית נגד התוכנית המשפטית של יריב לוין והריאיונות של נשיא העליון לשעבר אהרן ברק כנגדה, וטען כי מדובר בהסתה: "צפיתי בריאיונות ואני שומע את מה שאומר נשיא העליון, כפית מוות, חורבן הבית, כדור רעל, אני אומר לעצמי - איך הוא מרשה לעצמו לדבר בשיח הזה?", תהה. 

"סוף הדמוקרטיה? זה משולל יסוד": נתניהו עונה לאהרן ברק ומגבה את לוין
שופט בדימוס על תוכניתו המשפטית של לוין: "בשום אופן לא קץ הדמוקרטיה"

"השיח הזה מכסה על כך שהגוף רוצה לשמר את כוחו. כשגוף כזה שומע רפורמות, הוא נדרך כולו. זה מה שקורה פה. ביהמ"ש העליון חושש שהוא מפסיד את כוחו. הם צריכים להבין שהעם החליט, הבטחנו רפורמות והן יוגשמו. אנשים לוקחים ישר אותה לעניינים פוליטיים, זה קודם כל נגע לכל אזרח ואזרח. העניין של הרפורמה חשוב לכל אזרחי ישראל.

"מה אומר יריב לוין, שאני מברך אותו על הרפורמה? הוא מקבל את זה שאפשר לבטל חוקים למרות שזו לא חוקה, כל מה שהוא עושה זה לאזן. אם ברק בא להתראיין, ציפיתי ממנו שיגיד למה אין אמון של הציבור במערכת המשפט, ומהם הליקויים במערכת ועינויי הדין. בסופו של יום, החברה הישראלית תצא נשכרת. אני מקווה שבאמצעות שינוי בחירת השופטים יבואו שופטים שרואים את הציבור.

בסיום דבריו, התייחס חבר הכנסת סעדה לתרגילי החקירה של עד המדינה בתיק 4000 ניר חפץ, ואמר: "מה שעשו לניר חפץ זו סחיטה, לא משנה אם זה השיג את המטרה או לא. יש פה עבירה חמורה, במדינה מתוקנת הייתה חייבת להיפתח חקירה פלילית נגד החוקרים והפרקליטים. מה שקרה בתיק זו עבירת סחיטה".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm