הרפורמה המשפטית: לאחר ששר המשפטים יריב לוין, הציג בשבוע שעבר את הרפורמה אותה הוא מעוניין לקדם במערכת המשפט, שר הביטחון לשעבר בני גנץ קרא לנתניהו להידברות משותפת, בנוגע לשינויים שיתבצעו בנושא: ״אנו בשעת חירום אמתית – ולכן אני קורא מכאן לראש הממשלה נתניהו לקבל החלטה: הידברות או עימות". 

פסקת התגברות ברוב 61 ושינוי בבחירת השופטים: לוין הציג את התוכנית המשפטית

גיא פלג התייחס היום (ראשון) לקריאתו של גנץ, ותקף אותו בחריפות: "כמה נאיבי בני גנץ, כמה תמים. כמה הוא רצה לקבל את הסטירה הזאת, וקיבל אותה". 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הוא הזכיר את התייחסותו של ראש הממשלה לפנייה זו: "הנה הבוקר בישיבת הממשלה, נתניהו נתן לגנץ את מה שמגיע לו. 'לא זכורה לי הצעה כזו', אומר נתניהו, 'כשהממשלה הקודמת חתמה על הסכם כניעה מול חיזבאללה'". עוד הוסיף כי "נתניהו לא רוצה הידברות, נתניהו לא רוצה קשר, נתניהו לא סופר את גנץ, גנץ לא מבין את זה וממשיך להתבזות". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

כאמור, במהלך פנייתו של גנץ לנתניהו, לקיום שיח משותף בנוגע לשינויים במערכת המשפט, אמר עוד: "אני מציע מכאן לנתניהו - להקים צוות חוצה מפלגות ומחנות פוליטיים, שידון בחקיקת חוק יסוד חקיקה ברוח מגילת העצמאות, שיביא לידי ביטוי את רחשי כל העם וכלל האזרחים בישראל ויגבש הסכמות בתוך חצי שנה בכל הנושאים שעל הפרק".