כולנו מכירים את הטקס: חותכים את האבוקדו לשניים ובאמצעות סכין חדה, דוקרים בזהירות את הגלעין ומקווים שלא לחתוך את האצבעות. ובכן, מתברר שאפשר לעשות את זה בקלות רבה ובלי סכין. טריק ויראלי חדש חושף שיטה פשוטה להפליא להוצאת הגלעין, בלי סיכון לפציעות.

Your Bae, יוצרת תוכן ידועה ברשת החברתית TikTok, שיתפה לאחרונה את הטיפ המדהים שלה בסרטון קצרצר. היא הדגימה את השיטה המסורתית אותה כולנו מבצעים, הכוללת דקירה זהירה של הגלעין עם הסכין ותפילה חרישית שלא להיפצע. "ככה עשיתי את זה כל החיים", היא אמרה.

@bestrandomclipss_ Avocado Hack YOU SHOULD TRY LMAOOO #avocadohack #avocadohacks #kimlife #holyguacamole #roborockrun ♬ original sound - Your bae 🥰

ואז מגיע הרגע המהפכני. Your Bae ניסתה את השיטה החדשה: היא חתכה את האבוקדו לשניים, לחצה על הגלעין מהצד האחורי של החצי, והופה – הגלעין פשוט קפץ החוצה ללא מאמץ. "אז מסתבר שבסך הכל צריך להפוך את האבוקדו, ללחוץ מעל והגלעין שלו פשוט יצא מעצמו. כן, זה אמיתי לגמרי".

הסרטון זכה ליותר מ-10 מיליון צפיות, ל-375 אלף לייקים ומאות תגובות נלהבות מעוקבים המומים לא פחות. "אני בשוק שאף אחד לא חשב על זה קודם", כתבה אחת הגולשות. אחר הוסיף: "הלוואי וידעתי את זה לפני שחתכתי את האצבע ופינו אותי לעשות תפרים". אחת נוספת סיכמה: "שנים אני כמעט חתכתי לעצמי את האצבעות".

אבוקדו (צילום: אינג'אימג')
אבוקדו (צילום: אינג'אימג')

אז איך מבצעים את הטריק המדהים הזה? פשוט חותכים את האבוקדו לשניים, הופכים את החצי עם הגלעין כלפי מטה ולוחצים עליו בעדינות מהצד עם הקליפה. הגלעין אמור לקפוץ החוצה בקלות ללא צורך בסכינים חדים או תרגילי אקרובטיקה מסוכנים. השיטה החדשה הזו לא רק חוסכת פציעות אלא גם מקצרת את זמן ההכנה ומאפשרת לכם להכין גוואקאמולי מושלם ונטול גלעין תוך דקות ספורות.