אישה צעירה, נימפומנית שזהותה לא נחשפה, חשפה השבוע ברשת החברתית Reddit כי היא אובחנה כסובלת מהיפר-סקסואליות בסוף השנה שעברה, והיא נמצאת בטיפול כעת להתמכרותה למין. "עברו כמה ימים מתום ששת החודשים הראשונים שבהם הצלחתי לעצור את זה, בעזרת המטפל שלי", כתבה והוסיפה שתשיב לשאלות של גולשים.

כשנשאלה על מקור ההתמכרות, הסבירה שלא חוותה טראומה מינית, אך נחשפה למין בגיל צעיר באופן לא בריא. אמה הייתה מכורה לסמים ולמין, והבית היה "תחנה מרכזית" של גברים איתם יצאה. אביה הביולוגי ישב בכלא ואין לה קשר אתו.

סקס, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')
סקס, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')

היא החלה לקיים יחסי מין בגיל צעיר, אך ההתמכרות התגברה לאחר מות אמה. היא נהגה ללכת למקומות קיצוניים כדי לספק את דחפיה המיניים הבלתי נשלטים, ביקרה במועדוני פטיש ואפילו אוננה במהלך נהיגה. "הייתי מפסיקה רק מכאב פיזי מרוב חיכוך שם למטה, בדיוק כמו שאני מפסיקה לאונן רק כשהיד שלי כואבת מדי", נכתב.

ההתמכרות למין הרסה את מערכות היחסים שלה עם משפחתה וחבריה. "בגדתי בכל בן זוג, אפילו כשאהבתי אותו ולא רציתי לצאת עם אף אחד אחר. הרסתי חברויות כי שכבתי עם חברים של בני זוג שהיו לי, ואחותי לא מדברת איתי כי שכבתי עם בעלה".

ההתמכרות למין הרסה את חייה (צילום: אינגאימג')
ההתמכרות למין הרסה את חייה (צילום: אינגאימג')

גם לימודיה ועבודתה נפגעו כתוצאה מכך. "התרשלתי בלימודים, בקולג', בעבודה - כי אוננתי במקום ללמוד ולעבוד, צפיתי בפורנו, פלרטטתי וקיימתי יחסי מין. איחרתי לעבודה כל יום כי הייתי עסוקה בלאונן במקום לצאת מהבית, והייתי נכנסת לפאניקה כשהייתי מסיימת וממהרת לעבודה תוך כדי שאני שוכחת דברים".

לאחר שישה חודשים בטיפול, היא חשפה כי היא לומדת להבדיל בין "דחפים טובים" לרעים. מטרתה אינה לחיות בהתנזרות מלאה, אלא לשלוט בצרכים המיניים. "יש דחפים שנובעים מלחצים, חרדה, דיכאון או חוסר ביטחון, שאני מתמודדת איתם באמצעות סקס". לכן, כשהיא חשה דחפים אלו, היא מתרחקת מהסלולרי ומהסחות דעת, עושה תרגילי נשימה, חושבת על הגורם העמוק יותר ומתעסקת בפעילויות אחרות שהיא אוהבת - בתקווה לחיות חיי מין בריאים בעתיד.