שליח פיצה נתפס על חם בזמן שהוא פותח את הקרטון ו"מחבל" במזון של הלקוח. מצלמת אבטחה בחניון בברוקלין תיעדה את מעשיו של העובד, תוך שהוא מבצע משלוח עבור הפיצרייה הפופולרית "פאפא ג'ונס".

בסרטון, ניתן לראות את השליח נכנס למעלית, לוחץ על כפתור קומת היעד ומיד לאחר מכן פותח את הקופסה וחושף פיצה עמוסה בתוספות. ללא בושה, הוא תועד זולל בזריזות כמה מהתוספות ומתקשה לסגור את הקופסה בחזרה.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎New Yorkers‎‏ (@‏‎newyorkers‎‏)‎‏

התיעוד, שצולם ב-1 במאי, פורסם ברשתות החברתיות על ידי מאבטחת והפך לוויראלי במיוחד. הוא הגיע לעמוד האינסטגרם הפופולרי "New Yorkers" וצבר מאות אלפי צפיות. כתוצאה מכך, התעוררו בקרב הגולשים חששות בנוגע להזמנת אוכל, כאשר רבים ציינו כי זו הסיבה המדויקת שבגללה הם מעדיפים לא להזמין משלוחים.

רבים מהמגיבים הדגישו את החשיבות של אטימה קפדנית של קופסאות הפיצה כצעד מונע לחבלה או גניבה. גולשים אחרים הביעו זעזוע מהתנהגותו של השליח, שאכל את התוספות עם אותה יד שבה החזיק את המפתחות שלו.

פיצה פאפא ג'ונס (צילום: יחצ)
פיצה פאפא ג'ונס (צילום: יחצ)

העובד, שחבש קסדה אך לא תלבושת רשמית של פאפא ג'ונס, ככל הנראה עבד עבור חברת שליחויות צד ג'. לפי הפרסום המקורי, הפיצרייה ממוקמת בשכונת מידווד.

האזרחית הטובה שתיעדה את המקרה סיפרה ל"ניו יורק פוסט" כי מיד לאחר שצפתה במעשה, רצה לדירת הלקוחה כדי לעדכן אותה. "היא לא נגעה בפיצה," כתבה האישה, "הגעתי אליה לפני".