גבר חווה חוויה מטלטלת ומביכה לאחר שגילה באקראי כי האישה שאיתה הוא יצא במשך תקופה מסוימת היא בעצם בת דודתו. האיש, שמתגורר בעיר גדולה עם אוכלוסייה של 600,000 תושבים, סיפר שמשפחתו מורכבת מהרבה קרובי משפחה שהוא אף פעם לא פגש את כולם בגלל קונפליקטים ומתחים משפחתיים שנמשכו שנים.

לדבריו, רק לאמו יש 12 אחים ואחיות, ולסבתו וסבו היו יחד חמישה ילדים לפני שהתגרשו, כאשר כל אחד מהם נישא בשנית והביא עוד ילדים לעולם. עקב הדינמיקה המשפחתית המורכבת, הוא מעולם לא פגש חמישה מדודיו או חלק מבני דודיו.

גילה ששכב עם בת דודתו (צילום: אינג'אימג')
גילה ששכב עם בת דודתו (צילום: אינג'אימג')

כשפגש אישה מרשימה בבר והתחיל איתה, הוא לא חשד כלל שמדובר בקרובת משפחה. לאחר זמן מה חיפש אותה בפייסבוק כדי "לחבר את החלקים" וגילה להפתעתו שהיא בת דודתו. "התחלתי לשאול אותה שאלות, ושם הנעורים של אמה אישר את החשדות שלי", סיפר בפוסט האנונימי ברשת החברתית Reddit.

השניים הסכימו לשמור את הקשר הזה בסוד גמור מפני שאר בני המשפחה "אבל בהמשך היא פגשה כמה מחברי, ואני מפחד שבשלב מסוים יגלו עלינו", חשש. לאחר שנפרדו, הוא חי בפחד שבת דודתו לשעבר תחשוף את הסיפור המביך לשאר המשפחה. "זה קרה לפני כחצי שנה, וסוף סוף התגברתי על הטראומה וכעת אני יכול לצחוק על זה", סיכם בהומור מסוים. "עכשיו אני רק מקווה שכל המשפחה שלי תלך לקבר מבלי לדעת דבר".

הסיפור המוזר הזה עורר תגובות רבות ברשת, כשחלק מהגולשים טענו שלבני דודים כמעט ואין קשר דם, כך שמבחינה מעשית הם כמעט כמו זרים. אחרים סיפרו חוויות דומות עם התבלבלויות משפחתיות מוזרות והתחברו לסיפור בהומור. מסתבר שלפעמים הקשרים המשפחתיים המורכבים והמתוחים מובילים למצבים טראגי-קומיים מעין אלו.