בני זוג מצפון אנגליה, מתו באופן טראגי לאחר שאקט אלים תוך כדי קיום יחסי מין השתבש. החקירה חשפה כי השניים נטלו סמים ממכרים כמו קוקאין, אלכוהול ו-GHB (סם אונס נפוץ), לפני שבן הזוג חנק את חברתו עד שאיבדה את הכרתה, כך דיווח ה-MailOnline.

ג'ורג'יה מיי ברוק, רקדנית בת 26 והחבר בן ה-31, קאנון פיטרס, אהבו לשלב אלימות וחנק בחדר המיטות שלהם. חבריהם סיפרו שלבני הזוג הייתה "מערכת יחסים מונעת ממין וסמים" וכי הם נהנו "מגסויות". ב-3 בפברואר 2022, המשחק המיני הפך לטראגי כשפיטרס, שעבד כמאמן כושר, חנק את ברוק והמשיך ללחוץ על צווארה גם כשאיבדה את הכרתה, עד שליבה נעצר כתוצאה ממחסור בחמצן.

ג'ורג'יה מיי ברוק, בן זוגה חנק אותה בזמן יחסי מין וזה נגמר בטרגדיה (צילום: רשתות חברתיות)
ג'ורג'יה מיי ברוק, בן זוגה חנק אותה בזמן יחסי מין וזה נגמר בטרגדיה (צילום: רשתות חברתיות)

כוחות החירום הוזעקו למקום אך בן זוגה כבר הספיק להימלט מהזירה לפני שהמשטרה הגיעה, תוך שהוא משאיר אחריו את ברוק חסרת ההכרה בחדרו בברדפורד, מערב יורקשייר. למרות ניסיונות החייאה, ברוק מתה בבית החולים. מאוחר יותר, פיטרס התאבד על ידי תלייה בשטח מיוער סמוך. גופתו נמצאה כמה שעות לאחר מכן.

בדיון בבית המשפט, התברר שהחיפושים האחרונים של ברוק באינטרנט כללו "למה אני אוהבת להיחנק - פסיכולוגיה?". חוקר מקרי המוות, מר פלמינג, קבע כי מדובר ב"משחק מיני שהשתבש" וסיבת המוות של ברוק נקבעה כחנק ידני, למרות שאותרו כמויות גבוהות של סמים בדמה.

על פי דבריו של ד"ר ג'ונסון ל-MailOnline, הפתולוג שחקר את המקרה, ברוק איבדה את הכרתה כ-15 עד 30 שניות לאחר שפיטרס החל לחנוק אותה. אולם, הוא המשיך ללחוץ על צווארה זמן רב לאחר שהתעלפה, עד שליבה נעצר.

עוד הוא הסביר כי חנק במהלך יחסי מין גורם לגוף להיכנס למצב של היפוקסיה (מחסור בחמצן), דבר העלול לגרם לתחושת אופוריה ולהגברת ההנאה המינית. עם זאת, הוא הדגיש כי מדובר ב"תרגיל מסוכן ביותר".