קייטלין פלמיירי בת ה-35 מלונג איילנד, ניו יורק, חוותה טרגדיה כפולה ביום חתונתה המיוחל. במקום לחגוג את נישואיה עם ארוסה אריק בן ה-33, היא מצאה עצמה שרויה באבל עמוק לאחר מותו הפתאומי מהתקף לב, שעות ספורות לפני שהיו אמורים להתחתן.

המומה ושבורה, צללה הכלה לתהום של ייאוש. אך כאילו לא די בכך, סוד אפל שגילתה טלטל את עולמה עוד יותר: אריק, האיש שאותו אהבה ואיתו תכננה עתיד משותף, ניהל חיים כפולים ובגד בה עם אישה אחרת במשך למעלה משנה. "רציתי להתפוצץ מכעס", סיפרה פלמיירי לניו יורק פוסט. "הרגשתי כל כך חסרת אונים".

החתן מת ביום החתונה, זה מה שהכלה גילתה עליו (צילום: אינג'אימג')
החתן מת ביום החתונה, זה מה שהכלה גילתה עליו (צילום: אינג'אימג')

הבגידה נחשפה במקרה כאשר הצעירה נתקלה בפוסט מרגש ברשת החברתית אינסטגרם, המוקדש לארוסה המנוח. בהתחלה חשבה שמדובר בטעות אך לאחר שהתבררה האמת המרה, מצאה עצמה מוצפת בהודעות טקסט חושפניות מהמאהבת האנונימית, שהוכיחו את הבגידה הנבזית.

"הוא יצא עם אישה אחרת אותה הכיר ברשת מאז מרץ 2019", גילתה פלמיירי באכזבה. "ההודעות האחרונות שהם החליפו היו הודעות מיניות מגעילות", הוסיפה. "אריק שלח לה אותן שבוע לפני החתונה שלנו".

@cherrybombsquad007 Part 7 im still angry but ill never get anwsers to my questions #fypシ #foryou #foryoupage #cheater #secret #fyp #why #unhappy #truth #liar #crazy #fyp #foryou #series ♬ original sound - Cherrybombsquad007🍒

ההבנה שארוסה, האיש בו האמינה, בגד בה בצורה כה נבזית, גרמה לה להטיל ספק בכל מה שחשבה וידעה. "האם הוא בכלל אהב אותי?", תהתה. "האם כל מה שרצה היה רק יציבות ופאזה של נישואים?".

הכלה, שמתמודדת עם האבל בנוסף לייאוש והחרדה, פנתה לטיפול פסיכולוגי כדי להתמודד עם הטראומה. "זה הרס לי את החיים", אמרה לניו יורק פוסט. "אני עדיין מנסה להבין ולהתמודד עם מה שקרה לי". למרות הקושי הרב, פלמיירי מקווה שסיפורה יעזור לאחרים שעברו חוויות דומות. "חשוב לזכור שמותר לכעוס ולהיפגע", היא הדגישה. "אל תרגישו שאתם חייבים לסלוח למישהו רק בגלל שהוא נפטר".