חביאר (Javier), יוצר תוכן בטיקטוק, עורר סערה ברשת לאחר שפרסם סדרת סרטונים בהם הוא טוען שהוא "נוסע בזמן" וכי ביקר בשנת 2027, שם, לדבריו, האנושות נכחדה.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בסרטונים שצברו מיליוני צפיות, מציג חביאר כיצד הוא "מסתובב לבדו" באתרים מוכרים ברחבי אירופה, ביניהם אצטדיוני כדורגל נטושים, מוזיאונים ריקים ורחובות שוממים. הוא מתאר עולם נטוש שבו נותרו רק תשתיות ותשורות טכנולוגיות, אך ללא כל זכר לבני האדם.

@unicosobreviviente ¿De que parte del mundo me sigues? #España #Unicosobreviviente ♬ original sound - m.rcheep0

טענותיו של ה"נוסע בזמן" עוררו תגובות מעורבות ורבים מהגולשים הביעו ספקנות לגבי אמינות הסרטונים, וטענו שמדובר בתרמית או בפעלול יחצני. אחרים, לעומת זאת, נותרו המומים מהצילומים ומהאפשרות שמדובר בעניין אמיתי.

בין הספקנים ניתן למצוא מי שהצביעו על אי דיוקים בסרטונים, כמו הופעת חולצות כדורגל משנת 2023/24 באצטדיונים בשנת 2027, או גם שאותו "נוסע בזמן" טען בעבר שגנב את המונה ליזה ממוזיאון הלובר בפריז, אלא שהיא נמצאת שם עד היום.

@unicosobreviviente Respuesta a @ALEM ♬ Dough - Key Glock

חביאר מצידו, עומד על טענותיו ומתעקש שהוא מוכן לעבור בדיקות פוליגרף כדי להוכיח את אמיתות דבריו. הוא אף קורא לאנשים סקרנים לבקר אותו באתרים שהציג בסרטונים ולבדוק בעצמם.

בין אם מדובר בתרמית מתוחכמת או במסע בזמן אמיתי, סיפורו של "הנוסע בזמן" מצליח לעורר עניין רב ולגרום לנו לחשוב על האפשרויות המרתקות והמטרידות כאחד, הטמונות בעולם של מסע בזמן.