צעירים רבים ברחבי העולם רוצים להיות יוצאי דופן, אז הם הולכים רחוק מדי וכשלא נשאר מקום על העור לעוד קעקוע, הם מתחילים לקעקע איברים אחרים, כמו למשל עיניים, מה שחושף אותם לסיכונים לאובדן ראייה ועוד.

אמבר לוק, הטוענת לתואר "האישה המקועקעת ביותר באוסטרליה", עברה לאחרונה שינוי קיצוני בפניה. לוק, שכבר עיטרה את מרבית גופה בקעקועים ועברה שינויי גוף נוספים בעלות של כ-170,000 דולר, חשפה באינסטגרם כי צבעה שוב את גלגלי העיניים שלה.

@amberluke666 98% TATTOOED #amberluke #tattoocommunity #tattootiktok #trending #foryou #tattooedgirlsoftiktok #heavilytattooed #facetattoo ♬ Collide (sped up) - Justine Skye

לפני שבע שנים, לוק צבעה את לבן העיניים שלה בגוון כחול עז, חוויה שהיא מתארת כ"הסבל הנוראי ביותר שחוויתי עד כה", מה שגרם לה להתעוור למשך שלושה שבועות. הפעם, הוסיפה לוק נגיעות של קווים שחורים בצורת ספירלות, ליצירת מראה "אוקיינוסי", כך לפי הפרסומים ב-Mirror.

למרות העינויים שעברה בפעם הראשונה, לוק לא נתנה לזה לעצור אותה. היא כתבה בפוסט ברשת החברתית: "חיכיתי שבע שנים ארוכות לעשות את מה שעשיתי אתמול... ולא הייתי סומכת על אף אחד אחר יעשה את זה עבורי חוץ מהחבר הטוב שלי @gattoo_moreno, אותו אני מכירה כבר שש שנים".

@amberluke666 FACE TATTOO PROGRESSION 98% BODYSUIT @missbreezeartist #amberluke #tattootiktok #facetattoo #foryou #fullbodytattoo #heavilytattooed #tattooedgirl ♬ original sound - BLUE EYES WHITE DRAGON 🐲

לצד ההודעה, העלתה לוק סרטון מקרוב של העין שלה, וגררה גל תגובות תומכות מהעוקבים שלה. רבים מהם שיבחו את הצבע החדש, ואחרים הגדירו אותה כ"אמיצה" על כך שניסתה שוב לאחר החוויה הקשה שעברה.

חשוב לציין שלפי WebMD, קעקועים בעיניים מגיעים עם סיכונים רבים, ביניהם אובדן ראייה, זיהומים, דלקות ואפילו סיכון לאבד את גלגל העין עצמו. לאלו מכם שמחפשים אופציה פחות מסוכנת, עדשות צבעוניות הן בהחלט פתרון אפשרי.