פוסט אנונימי שנכתב על ידי אישה בשנות ה-20 לחייה והועלה לרשת החברתית Reddit, חשף בגידה מטרידה למדי. האנונימית כתבה שהיא יצאה לבלות עם חברים באותו ערב, מוצאי שבת, וכי היא תכננה לישון אצל אחת מחברותיה.

בינתיים, בעלה, ג'ק בן ה-29 לא רצה לבלות את הערב לבדו והודיע לאשתו שהוא יבלה עם אחותו החורגת, ובסופו של דבר הם יצאו לבר. בפוסט האנונימי, נכתב: "באמצע הבילוי חשתי ברע ורציתי רק לחזור הביתה למיטה שלי אז הזמנתי מונית ונסעתי הביתה".

הזמינה אובר הביתה ולא האמינה למה שגילתה כשהגיעה (צילום: אינג'אימג')
הזמינה אובר הביתה ולא האמינה למה שגילתה כשהגיעה (צילום: אינג'אימג')

היא המשיכה: "לא ציפיתי להיכנס הביתה ולמצוא את בעלי ואחותו החורגת שם, על הספה, מקיימים יחסי מין. פשוט הקאתי על הרצפה ליד דלת הכניסה. הם מיד ביקשו סליחה וטענו שהם שיכורים ושזה 'פשוט קרה'. צרחתי על שניהם שיעזבו מיד אבל ג'ק סירב לעזוב ואף סירב לישון על הספה, אז בסופו של דבר הלכתי משם בעצמי וחזרתי לחברה שהייתי אמורה לישון אצלה".

"אני עדיין בהלם שהוא שכב עם קלר, אחותו בת ה-24. אני כמובן מתכוונת להתגרש ממנו אבל מה אני אמורה לספר למשפחות שלנו? להורים? האם אני אמורה לחשוף בפניהם את האמת?", שאלה.

בגידה (צילום: ingimage ASAP)
בגידה (צילום: ingimage ASAP)

בתגובות, גולשים רבים עודדו את האנונימית והשיבו לה שעליה לחשוף את הסיבה לגירושים מבלי לחשוב פעמיים. "ספרי מה ראית. אל תתני להם להפיץ את הגרסה שלהם לפנייך. זה לא משנה שהוא בגד עם אחותו החורגת. הוא בגד בך. נקודה".

שנייה הגיבה: "אני מנחשת שזו לא הפעם הראשונה. מצטערת. אל תהססי לספר מדוע את מתגרשת כדי שלא תהיה לו הזדמנות לצייר אותך כ'הרעה' בכל הסיפור". שלישי כתב לה: "בואי נתעלם מהעובדה שהיא אחותו איכשהו - חורגת או לא. הוא הביא אישה אחרת לבית שלכם כדי לשכב איתה בידיעה שאת לא תהיי שם. אני מתערב שזו לא הפעם הראשונה. שכרי עורך דין וספרי למשפחה".