לפני כשש שנים, אישה אנונימית אחת ניהלה רומן בן שלושה חודשים עם גבר שהתברר כנשוי ובזמן שאשתו הייתה בהריון עם הילד הראשון שלהם. המאהבת טענה כי לא ידעה שהאיש נשוי עד שגילתה זאת, ואז ניתקה את הקשר עמו.

כעת, שש שנים אחרי, היא חשפה כי גילתה שלאותו גבר ולאשתו נולד ילד נוסף. כעת, היא חושבת לספר לאשתו על הרומן שהיה לה עמו, אך חוששת מההשלכות האפשריות. מצד אחד, מצפונה מציק לה ללא הרף, והיא מרגישה שלאשתו מגיע לדעת את האמת על בעלה שבגד בה. מצד שני, היא חוששת שחשיפת הרומן הישן תגרום רק לנזק ולבעיות, במיוחד כשמדובר במשפחה עם ילדים קטנים.

גילתה שהוא נשוי לפני שש שנים ונפרדה ממנו, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')
גילתה שהוא נשוי לפני שש שנים ונפרדה ממנו, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')

בפוסט האנונימי ברשתות החברתיות, היא כתבה: "גיליתי שהוא נשוי ועם ילד בדרך אחרי שלושה חודשים. בנוסף, הבנתי שזו לא הפעם הראשונה שהוא בגד במהלך מערכת היחסים שלהם ושהוא בגד גם לפני החתונה. הבחור הזה שקרן כפייתי". עוד היא הוסיפה: "לאחרונה שמעתי שיש להם ילד נוסף בן שנה. המשכתי הלאה והקמתי משפחה משלי, אך עם זאת, המצפון שלי אוכל אותי מבפנים כל השנים האלה. האם עליי לספר לה באופן אנונימי?".

רוב הגולשים שנחשפו לפוסט, טענו שאין טעם להעלות את הנושא אחרי כל כך הרבה שנים, כי זה רק יגרום לנזק ולא יביא תועלת. הם טענו שאם האישה לא חשפה את הרומן אז, כשזה קרה, אין סיבה לחשוף אותו כעת.

גולש אחד כתב: "אם הוא רמאי ושקרן כפייתי, אז בוודאי אשתו כבר יודעת על כך. אם לא רצית לומר לה לפני שש שנים, בהחלט אין צורך לומר לה עכשיו". אדם אחר הגיב: "אני לא מתעלם מהעובדה שהוא טיפש, אבל עזבי את זה. אף אחד לא יודה לך על שסחבת את זה עכשיו. את לא ידעת שהוא היה נשוי, זו לא הייתה אשמתך, אז המשיכי הלאה בראש מורם".

לעומת זאת, היו גם כמה גולשים שתמכו בחשיפת האמת לאשתו של הגבר, בטענה שהיא ראויה לדעת מי הוא באמת בעלה, אך רובם הסכימו שעדיף היה לחשוף זאת מייד אחרי שגילתה שהוא נשוי. לבסוף, האישה החליטה שלא לחשוף את הרומן, מחשש שזה יגרום ל"בעיות מיותרות" לאם ולילדיה.