מאזינה של תוכנית רדיו של רשת FOX במלבורן שבאוסטרליה, הותירה את המנחים והמאזינים המומים לאחר שהתקשרה וסיפרה שאכלה את השרידים של סבתה שמתה לפני כשנה.

צ'ייאן מנארה וורן התקשרה לתוכנית "Cashfessional" עם Fifi, Fev & Nick ואמרה לבריאנדן פיבולה, המנחה, על מה היא רוצה להתוודות. "אכלתי את סבתא שלי", סיפרה. "היא נפטרה באוגוסט שעבר, גופתה נשרפה והאפר נשמר בכד בבית. כל המשפחה שלנו הייתה במשבר ורציתי לרומם את מצב הרוח של אמא שלי, אז חשבתי שאולי נוכל לאכול את האפר של סבתא".

וורן תיארה בפשטות כיצד לקחה קצת אפר מהכד ובלעה אותו. המנחים הזדעזעו מהווידוי, אך המאזינה המשיכה וציינה שגם אחיה אכל מהאפר אך מבלי לדעת. "אחרי שאכלתי, שכנעתי גם את אמא לעשות את זה כדי שלא אהיה היחידה שעשתה זאת", אמרה. "אבל זה לא הכל. לא סיפרתי לאף אחד על זה, אבל אחי השתחרר מהכלא לאחרונה...".

"אוי אלוהים", הגיב פיבולה בחשש מהמשך הווידוי. וורן המשיכה וסיפרה על מעשה הקונדס שעשתה לאחיה האסיר לשעבר. "שמתי קצת מהאפר של סבתא ברוטב הפסטה שהכנתי עבורו", אמרה וצחקה. המנחה השותפה, פיפי בוקס, נותרה בהלם מהווידוי. "זה יותר מדי בשבילי. אני חייבת לעכל את זה", אמרה לפני ששאלה: "האם הפסקת לאכול מהאפר?".

"אענה 'כן' בשבילך, פיפי", ענתה המאזינה. "אני פשוט עושה את זה בשביל הכיף", אמרה ומיינה שהדבר גורם לה להרגיש קרובה לסבתה מתמיד. "סבתא תחיה דרכי לנצח", סיכמה. המנחה, פיבולה, סיכם את התחושות באולפן: "אני קצת בהלם. לא הרבה דברים הצליחו לזעזע אותי".