אסטרולוגים רבים, כולל נוסטרדמוס ובבא ונגה, העלו תחזיות לגבי מלחמת עולם שלישית, אך האם היא תפרוץ מתישהו, עדיין לא ידוע. ובכל זאת, מדי פעם תחזיות כאלה ממשיכות לצוץ ברשת ולמשוך תשומת לב רבה. האפשרות הזו מטרידה את העולם כבר עשרות שנים ובמיוחד בשנתיים האחרונות מאז פלישת רוסיה לאוקראינה ובחודשים האחרונים, מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל

קושאל קומאר, אסטרולוג מהודו טען בפוסט ב-Medium, שאותו שיתף גם בלינקדאין, שמלחמת העולם השלישית תחל בעוד מספר שבועות בלבד. על פי פרופיל הלינקדאין שלו, מר קומאר הוא אסטרולוג וודי, שנעזר בתרשימים של יישור כוכבי לכת כדי ליצור תחזית על אירועים עתידיים.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מלחמת רוסיה אוקראינה (צילום: רויטרס)
מלחמת רוסיה אוקראינה (צילום: רויטרס)

לפיו, שנת 2024 צפויה להיות מתוחה במיוחד בכל הנוגע למלחמות באזורי לחימה ידועים כמו קוריאה, סין-טייוואן, המזרח התיכון ואוקראינה-רוסיה. הוא אף ניבא כי מתחים פוליטיים חריפים יובילו להתפטרות של מנהיגים וחוסר יציבות שלטונית, ובמקומות חלשים במיוחד, צבאות עשויים להשתלט על המדינה.

מלחמת עולם שלישית, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
מלחמת עולם שלישית, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

בתחזית המטרידה שלו, קבע קומאר את יום שלישי, ה-18 ביוני 2024 כתאריך בעל הסיכוי הגבוה ביותר לפרוץ מלחמה עולמית, אם כי הוא מציין גם את התאריכים 10 ו-29 ביוני כאפשרויות נוספות. תחזיתו זכתה לתשומת לב רבה ברשתות החברתיות, במיוחד לאור העובדה שרק לאחרונה פרסמו רשויות בבריטניה הנחיות לאזרחים לגבי אגירת ציוד במקרה של מלחמה.

חשוב לציין שתחזיות אסטרולוגיות אינן מדע מדויק, וכי מדובר בחיזוי בלבד.