"זוגיות פתוחה באופן חד-צדדי חיזקה את הנישואים שלי", כך טענה אישה בשם ונוס, בפודקאסט של מומחית למין ומערכות יחסים ד"ר טארה סוויניאטצ'איפורן. "וזאת למרות שהדינמיקה הזו נראית לא הוגנת כלפי חוץ", היא הסבירה.

"אני מבינה שזה נראה מבאס, שרק צד אחד מקבל את מלוא תשומת הלב וחוויות מיניות נוספות והצד השני לא. אבל הם לעולם לא יבינו איך זה עובד בתוך מערכת יחסים כזו", אמרה ונוס. לדבריה, אהבה ואמון בזוגיות פתוחה היא "רמה אחת מעל" מה שאנשים בזוגיות מונוגמית חווים.

היא סיפרה כיצד הכירה את בן זוגה מזה שבע שנים - כיום בעלה - באתר היכרויות באינטרנט. "נתקלתי בו בטינדר והתחלנו לשוחח. אני ציינתי בפרופיל שלי שאני לא מעוניינת במונוגמיה ואני מניחה שזה סיקרן אותו", הסבירה.

אחרי היכרות מעמיקה יותר, ונוס שאלה את הדייט שלה: "אתה רוצה שאשכב עם בחורים אחרים ואתה לא רוצה לשכב עם נשים אחרות? אתה באמת שלם עם זה? חשבתי שזה טוב מדי מכדי להיות אמיתי", סיפרה. "אבל זה היה לפני שבע שנים. מאז הזוגיות שלנו רק פרחה והתחזקה".

כעת היא מתחזקת פודקאסט מצליח המציע עצות לזוגות שמעוניינים לנסות את אורח החיים השונה הזה, כמו גם אתר היכרויות לאנשים בעלי דעות דומות שמעוניינים להכיר.