הסיפור של בוריס קיפריאנוביץ' הדהים את המומחים, לאחר שטען כי הוא כאן כדי להציל את כדור הארץ מהשמדה גרעינית. הצעיר מוולגוגרד שברוסיה אמר שהוא חי על כוכב מאדים לפני שהגיע לכדור הארץ. 

כעת, הוא חזר לכותרות לאחר שברשת הבחינו כי הוא נעדר מזה זמן רב. "איפה הוא היום?" תהה אחד הגולשים, ואחר הוסיף: "זה פשוט סיפור נהדר. איפה בוריס עכשיו?". 

האזהרות שלו הפכו לוויראליות ברשת בשנת 2004, כאשר היה בן 11. אמו סיפרה אז כי היא תמיד ידעה שיש בו משהו מיוחד. כשנזכרה בלידה שלו, סיפרה: "הכל קרה כל כך מהר, שאפילו לא הרגשתי כאב. כשהראו לי את הילד הוא הביט בי בעיניים של מבוגר. כרופאה, ידעתי שעיני תינוקות לא יכולות להתמקד בחפצים. עם זאת, הילד שלי הביט בי בעיניים החומות הגדולות שלו". 

האם סיפרה גם שבנה היא מסוגל לקרוא את כותרות העיתונים כשהיה בן שנה בלבד, מה שגרם לה להאמין שהוא התברך ביכולות יוצאות דופן. כמו כן, לדבריה, מוריו נדהמו מכישורי הכתיבה והשפה המדהימים שלו, כמו גם מהזיכרון המדהים שלו. 

אבל האובססיה האמיתי שלו הייתה אסטרונומיה, והוא העלה כמה טענות נוקבות לגבי מערכת השמש. קיפריאנוביץ' אף טען כי חי בגלגול הקודם במאדים, מתחת לאדמה, לאחר שהכוכב כמעט נמחק, לדבריו, בעקבות מלחמה גרעינית. 

בעת שנולד מחדש אמר: "אני זוכר את התקופה ההיא, כשהייתי בן 14 או 15 בני המאדים ניהלו מלחמות כל הזמן, אז לעתים קרובות הייתי צריך לקחת חלק בתקיפות אוויריות. יכולנו לנסוע בזמן ובחלל ולטוס בספינות חלל עגולות, והיינו צפים בחיים על פני כדור הארץ". 

לפי בוריס, הוא אחד מני רבים אחרים המכונים "ילדי אינדיגו", שנשלחו לכדור הארץ כדי להציל את המין האנושי מהשמדה. הוא טוען שביקר בכדור הארץ מספר פעמים במשך שנים רבות, כולל בתקופת למוריה - יבשת מיתית שהתקיימה בתיאוריה מתחת לאוקיינוס ההודי לפני אלפי שנים.