אסון כבד נמנע בנס, לאחר שמאוורר ענק קרס ביום שישי לתוך בריכת השחייה במרכז ספיבק ברמת גן. שני אנשים שהו במתחם באותה עת, אך לא נפגעו. המאוורר שקרס הוא אחד משני מאווררי תקרה המוצבים בבריכה המקורה.

"צרח ודפק על השולחן, התנהלות בלתי נסבלת": השר ארבל נגד אלוף פיקוד צפון   
היה היורש הראוי ביותר למנחם בגין: פרידה מהשר לשעבר דוד לוי

"היה כאן נס גדול", סיפרה תושבת המתגוררת באזור – "אני מקווה שידאגו לבדיקת בטיחות כדי לוודא שהכל תקין". תושב נוסף אמר: "התמונה של המאוורר הגדול בתוך המים, עוררה צמרמורת. מזל שהאירוע הסתיים ללא נפגעים".

פרוג רמת גן ICR  (צילום: הדמייה זייתוני 3D)
פרוג רמת גן ICR (צילום: הדמייה זייתוני 3D)

בריכת השחייה בספיבק היא בריכה חצי אולימפית ומשמשת גם כבריכת שחייה טיפולית. הבריכה נמצאת במרכז הספורט לנכים איל"ן, המספק מענה לצרכים של תפקוד גופני-חברתי לאנשים על נכויות מאזור המרכז. 

בעיריית רמת גן הבהירו שהבריכה אינה מתופעלת על ידם. מעמותת איל"ן, המתפעלת את הבריכה, נמסר, כי ביום שישי התרחש אירוע חריג בבריכה במרכז הספורט ברמת גן, כאשר אחד משני המאווררים נפל למים, ללא נפגעים.

עוד נמסר מהעמותה: "פעלנו מיידית לסגירתה של הבריכה. בשיתוף עם גורמי הבטיחות והנהלת העמותה, אנו פועלי לבדיקה מעמיקה של האירוע. כמו כן, אנו פועלים מול ספק המאווררים להסרת המאוורר השני. למען הסר ספק, הבריכה תישאר סגורה עד שיתקבל אישור בטיחות לחזרה לפעילות מלאה".