אחרי 30 שנות נישואים ובעיצומה של המלחמה, פרצה בין בני זוג תושבי הצפון הרחוק מחלוקת קשה המאיימת על המשך הקשר ביניהם. האישה עוסקת בתחום הביוטי והבעל בעסקי ממכר מזון, שניהם פונו מביתם לא הרבה אחרי ה-7 באוקטובר.

הם הצליחו לשכור דירה ליד חיפה ושם המתח ביניהם הלך וגבר. שניהם ימניים בדעותיהם, אבל הבעל לאחר המלחמה מיתן את אהדתו לבנימין נתניהו. "הוא אחראי למחדל הגדול הזה ואני לא תומך בו יותר", אמר לאשתו כמה פעמים. האישה לעומת זאת, טוענת: "נתניהו אחראי למחדלים של הצבא, אבל המחדלים הם קודם כל של הצבא שהסתיר ממנו".

בנימין נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
בנימין נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

הבעל פנה ליעוץ משפטי לעורכת הדין שרין סולן, שם לדבריו הודה כי הוא שואב חדשות ללא הפסקה עד שאשתו מאסה. "אין מי שלא מחפש את הראש של ביבי. בבית שלי אתה לא תראה יותר חדשות". צרחה עליו ולקחה את השלט של הטלוויזיה וריסקה אותו על הרצפה. עוד סיפר הבעל לעוה"ד סולן כי הותקף פיזית על ידי אשתו. לדבריו, היא סטרה לו וחודשים היא לא מתחשבת ברצונותיו והכל "בגלל בנימין נתניהו" לפי מילותיו.

הדיון במשרד עורכי הדין של גדלי ושרין סולן (צילום: יחצ)
הדיון במשרד עורכי הדין של גדלי ושרין סולן (צילום: יחצ)

אחרי האירוע האלים הבעל הזמין משטרה וזו ראתה כי מדובר בעימות ממשי שיכול להתפתח וציוותה על אחד מהם לעזוב את הבית. שניהם סירבו, עד שלבסוף הבעל עזב למלון וכעת, הוא מבקש צו הגנה. האישה טוענת: "כל השנים ויתרתי לו אבל הגיעו מים עד נפש. אי אפשר לשמוע את כל השמאלנים בטלוויזיה ובכלל לא מסוגלת לשמוע את הפרשנות של בעלי שהתהפך".

התיק נקבע לדיון לבקשת הבעל לקבל צו הגנה ורק לאחר מכן יופנו בני הזוג ליישוב סכסוך במטרה לנסות לפשר ביניהם לפני פתיחת הליכי גירושין.