אישה אנונימית פנתה ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE, כדי שתייעץ לה מה לעשות במצב אליו נקלעה ביחסיה עם בעלה מזה 15 שנה. בפנייתה, היא כתבה: "איבדתי כל אמון בבעלי לאחר שמצאתי עטיפה של קונדום במזוודה שלו אחרי שחזר מנסיעת עבודה. הוא טוען שהוא עצר ברגע האחרון ובעצם לא עשה שום דבר פיזי עם האישה האחרת הזו, אבל אני לא מסוגלת להסתכל עליו אותו הדבר".

היא הסבירה: "להמשיך הלאה מהדבר הזה מרגיש לי בלתי אפשרי. אני בת 40 והוא בן 44 ואנחנו ביחד כבר 15 שנה. לפני כמה חודשים הוא התחיל עבודה חדשה כיועץ שיווק וכחלק מהמשרה שלו, הוא היה נוסע לעתים קרובות. אמנם לקח לשנינו זמן להסתגל למחויבויות העבודה החדשות שלו אבל התרגשתי בשבילו ולא דאגתי שיקרה משהו במידה וייעדר".

בגידה בעבודה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
בגידה בעבודה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

"ובכל זאת", היא כתבה. "לפני שבועיים פרקתי את המזוודה שלו וגיליתי עטיפה כסופה פתוחה של קונדום בכיס של אחד מזוגות המכנסיים שלו. הלב שלי כמעט יצא מהמקום. מכיוון שאני נוטלת גלולות למניעת הריון ואנחנו מקיימים יחסי מין לא מוגנים כבר שנים, ידעתי בדיוק מה זה אומר".

בת ה-40 ציינה: "הוא אף פעם לא נתן לי סיבה לא לסמוך עליו, אז לא חששתי שדבר כזה יקרה. לא היה לי זמן לעבד את מה שראיתי ובעלי נכנס לחדר וקלט מה אני מחזיקה ביד. הוא לא בזבז זמן ומיד התחנן שאסלח לו. הוא הודה ששתה קצת יותר מדי ושהדברים הלכו רחוק עם האישה שאיתה עבד, אבל שברגע האמת הוא לא הצליח להמשיך ועצר את זה".

איתרה עטיפה ריקה של קונדום במזוודה של בעלה (צילום: אינג'אימג')
איתרה עטיפה ריקה של קונדום במזוודה של בעלה (צילום: אינג'אימג')

"הוא הבטיח לי שהם לא קיימו יחסי מין", סיפרה האישה. "יכולתי לראות שהוא באמת מתחרט והחלטתי להישאר ולעבוד על זה אבל מאז אני מנסה להתגבר על זה ופשוט לא מצליחה. הדבר האחרון שאני רוצה זה לוותר עליו אבל הלב שלי מרוסק. לאן אני ממשיכה מכאן?".

יועצת הזוגיות DEIDRE, השיבה לאישה האנונימית: "בין אם הוא קיים יחסי מין ובין אם לא, בעלך שבר את האמון שלך וייקח זמן לבנות אותו מחדש. אמנם זה נורמלי להרגיש כך אחרי בגידה, אבל אם את תסבלי בשקט שום דבר לא ישתפר. כדאי שתדברי עם בעלך ותסבירי לו מה עובר לך בראש. אם לא תעשי זאת, בסופו של דבר תרגישי רע יותר".