ילד גרמני בן שנתיים בלבד, הפך לתופעה באמנות העכשווית. הציורים הצבעוניים והאבסטרקטיים שלו המשולבים בדמויות בהירות של חיות ודמויות אחרות, נמכרים במחירים של עד 7,000 דולר ליצירה.

כשהוריו של לורן שוורץ הפעוט, ליסה ופיליפ שוורץ, חזרו מחופשה משפחתית והבחינו בכישרון הציור המופלא של בנם הקטן, הם הקימו לו סטודיו ופתחו חשבון אינסטגרם לחשיפת עבודותיו. החשבון @laurents.art צבר במהרה יותר מ-29,000 עוקבים, והביקוש לציוריו של בן השנתיים הובילה את ההורים להתחיל למכור אותם באינטרנט.

ציוריו של הפעוט המוכשר הוצגו באפריל ביריד האמנות הגדול במינכן, ART MUC, ונמכרו לקונים מרחבי העולם. גלריה בניו יורק אף מתכננת להציג חלק מיצירותיו. עם זאת, רוב יצירותיו של לורן כבר נמכרו, וההורים שומרים את כל ההכנסות בחשבון בנק על שם בנם עד שיגיע לגיל 18.

הוריו אף הדגישו כי הם לא דוחפים את בנם לצייר, ושהדבר תלוי אך ורק בו כשהוא מרגיש השראה. גם בגיל הצעיר, לורן מראה מודעות לעבודותיו ויכולת לזהות אותן מבין אלפי ציורים אחרים.

בזמן שהפעוט ממשיך להתפתח ככוכב אמנות צעיר, הוא אינו היחיד. אייס-ליאם ננה סם אנקרה מגאנה, הפך לאמן הצעיר בעולם לפי ספר שיאי גינס, כשהחל לצייר בגיל חצי שנה והציג תערוכה במוזיאון בבירת גאנה.