דייג מגנטים הפך לתחביב פופולרי בשנים האחרונות, אך עבור זוג מקווינס שבניו-יורק, תחביב זה הפך למציאת חיים של ממש. ג'יימס קיין וברבי אגוסטיני יצאו ל"דיג" שגרתי באגם בפארק Flushing Meadows-Corona, אך הפעם משו מהמים כספת שהכילה לא פחות מ-100,000 דולר במזומן.

על פי דיווחים ברשתות הזרות, לאחר עבודה מרובה כדי להצליח לדוג את הממצא מהמים, פתחו בני הזוג את הכספת וגילו אוצר אמיתי: חבילות של שטרות של 100 דולר. חלקם אמנם ניזוקו מהמים, אך רובם ראויים לשימוש.

דולרים (צילום: רויטרס)
דולרים (צילום: רויטרס)

בראיון ל-NY1, סיפר קיין כי החלו בדיג מגנטים בתקופת הקורונה כחיפוש אחר אוצרות מהנה וזול. דיג מגנטים מתבצע באמצעות חיבור מגנט חזק לחוט דיג בתקווה למשוך חפצי מתכת.

המציאה הבלתי צפויה הותירה את בני הזוג בהלם. "שלא נדבר על כסף", סיפר קיין, "לא ציפינו בכלל למצוא כספת". לאחר שדיווחו למשטרה וזו אישרה שאין כל תביעה על הכספת או הכסף, הבינו בני הזוג כי הם הזוכים המאושרים.

אגוסטיני תיארה "לא יכולתי להאמין. הייתי בשוק מוחלט". בעבר מצאו חפצים מוזרים אחרים כמו רובים עתיקים, תכשיטים ואפילו אופנוע שלם, אך מעולם לא נתפסו להם בדייג סכומי כסף שכאלה. עדיין לא ברור כיצד מתכננים בני הזוג להשתמש בכסף, אך דבר אחד בטוח - החלוקה תהיה שווה.