אישה צעירה חשפה בפוסט אנונימי ברשתות החברתיות את הזעזוע שחוותה כשגילתה שאביה מנהל רומן עם אחותה החורגת הצעירה ממנו, שאותה גידל כבת משלו מאז היותה תינוקת. לדבריה, הקשר המוזר והמבעית הזה התחיל להצטייר כבר בשלבים מוקדמים של חייה.

"אבא שלי תמיד היה קרוב באופן מוזר לאחותי החורגת", היא מספרת. "זה אפילו גרם לי לקנא כילדה, כי היה ברור שהוא אוהב אותה יותר ממני, הבת הבכורה שלו. אנשים היו שואלים אותי אם משהו קורה ביניהם כי הם תמיד נראו קרובים מידי".

גילתה שאביה מנהל רומן עם אחותה החורגת, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
גילתה שאביה מנהל רומן עם אחותה החורגת, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

ככל שגדלה, האישה המשיכה להבחין בסימנים מדאיגים ליחס המיוחד שקיבלה אחותה החורגת מצד אביה. "האחיות שלי ואני יכולנו ללון בחוץ, אבל היא מעולם לא קיבלה אישור לכך. פעם אחת ראיתי אותה יוצאת עם בחור והיא ביקשה שלא אספר לאבא".

כשהגיעה לגיל 30, אחותה החורגת עברה לגור עם אביה לאחר שהתגרש מאמה. "באתי לבקר ולפתע ראיתי שהמיטה שלה בחדר השינה שלו. כששאלתי על כך הם ענו שהאחים שלי זקוקים לחדרים משלהם". המצב המשונה נמשך זמן רב, עד שלבסוף אביה פרסם סרטון אהבה מביך עם תמונות שלו ושל אחותה ברשת החברתית טיקטוק, מה שחשף את הרומן המשפחתי המזעזע.

גילתה שאביה ואחותה החורגת נישאו ואף בהריון (צילום: ingimage ASAP)
גילתה שאביה ואחותה החורגת נישאו ואף בהריון (צילום: ingimage ASAP)

"הייתי בהלם מוחלט", היא סיפרה. "הגרוע מכל - כמעט כל המשפחה ידעה על הרומן ותמכה בו. האח היחיד שהיה יכול לתמוך בי ידע הכל במשך חודשים וסירב לשתף אותי". מאז נקטעו כל הקשרים שלה עם חלק מבני משפחתה התומכים בקשר המגונה. "אחותי הביולוגית השלימה עם מערכת היחסים ואני כבר לא יכולה לדבר איתה על זה". לדבריה, אביה ואחותה החורגת אף התחתנו לפני כשנה והיא בהיריון ממנו כעת.

"זה מביא אותי לקצה. איך הם יכולים להביא ילד חף מפשע לתוך מערכת יחסים כל כך מעוותת?", היא שאלה בחרדה. "זה דוחה אותי עד כדי כך שאני מוכנה לנתק קשר עם כל מי שתומך ברומן המשפחתי ההזוי הזה, גם אם זו אחותי הביולוגית".

האישה סיכמה בתקיפות שהמקרה הבלתי נתפס הזה ממחיש את הצורך בחוקים ברורים האוסרים באופן מוחלט קשרים מינים בין הורים לילדיהם או לקרובי משפחה אחרים.