קרולין פולץ, אם לשלושה בת 32 ובעלה דרו בן ה-35 מאריזונה, ארה"ב, נתפסים לעתים כלפי חוץ כאב ובת - וזאת בגלל הפערים הבולטים במראה החיצוני שלהם.

למרות שההערכות המוטעות הפריעו להם בתחילה, קרולין למדה לראות את הצד ההומוריסטי והיא אף משתפת באופן קבוע סרטונים זוגיים שלהם ברשת החברתית אינסטגרם כשהיא מתלוצצת על הנושא. בת ה-32, שבעברה הייתה רקדנית בלט, סיפרה ל-The Sun שהגוף שלה "השתנה מההריונות והלידות", ולמרות זאת, היא ודרו עדיין רחוקים מלהיות דומים במידותיהם הגופניות. בעוד שגובהו של בן ה-35 הוא 1.82 מטרים, גובהה של קרולין הוא 1.60 מטרים.

@lynwithoutline Years I’ve been pregnant with my #bigandtall husband’s babies 😱 2014, 2016, 2017, 2019, and 2020!! #pregnancy is amazing especially when I think about all those years! #marriage #yearsivebeenpregnant #couplegoals #heightdifference #birthstory #postpartum #youngmom #oppositesattract ♬ Mother - Meghan Trainor

"השיפוטיות כלפינו החלה מאז שהתחלנו לצאת, לפני קצת יותר מעשר שנים", אמרה בת הזוג. "דרו מקריח מאז שהיה התיכון אז הוא נראה מבוגר בהרבה מגילו כתוצאה מכך". בנוסף, היא מספרת שלעתים קרובות אנשים מתקנים אותה כשהיא מגדירה אותו "מקריח", משום שהוא כבר "קירח לגמרי".

בני זוג שנראים כמו אבא ובת (צילום: מתוך טיקטוק)
בני זוג שנראים כמו אבא ובת (צילום: מתוך טיקטוק)

עוד היא הסבירה שהם נשאלים לגבי הקשר ביניהם כל כמה חודשים. "זה יכול לקרות כשאנחנו פוגשים אנשים חדשים והם סתם מניחים שאני הבת שלו במקום אשתו". בתחילה קרולין הרגישה חוסר נוחות מההנחה שדרו הוא אביה, אבל עם הזמן היא למדה להתייחס למצב בהומור. "אני חושבת שזה משעשע. ככל שאני מתבגרת זה הופך למחמאה שאנשים חושבים שאני עדיין נראית ילדה".

לאחרונה, הזוג שיתף סרטון מצחיק שבו דרו משווה את קרולין לאחת מבנותיו. הסרטון הפך ויראלי עם יותר מ-15 מיליון צפיות תוך שלושה ימים בלבד, וגרר תגובות רבות מגולשים מבולבלים אך גם לא מעט תמיכה מעוקבים אוהדים. גולש המום אחד כתב: ''אחי, הילדה נראית רק בת 13''. שני הגיב: ''הוא ממש נראה אבא שלך''.