מעריציה של אנסטסיה פוקרשצ'וק - הדוגמנית האוקראינית שזכתה לכינוי "בעלת הלחיים הכי גדולות בעולם" בשל עשרות טיפולי מילוי שעברה - התחננו בפניה שתפסיק, אך נראה שהיא לא ממש מקשיבה להם.

פוקרשצ'וק בת ה-34, צברה מעל 658 אלף עוקבים באינסטגרם, כשרבים מהם מוקסמים מהמראה הקיצוני שלה אך עם זאת, אחרים חוששים שהיא לוקחת את האובססיה שלה רחוק מדי. לאחרונה, שוב העלתה הדוגמנית סרטון בו היא נראית עוברת הזרקות נוספות בפניה. רבים מהגולשים הגיבו בזעף, וקראו לה להפסיק עם הפרוצדורות הקוסמטיות.

"תפסיקי לעשות שטויות לפנים שלך", "מקווה שיום אחד תרגישי יפה מספיק כדי להפסיק עם כל זה", "את באמת חולה, את צריכה עזרה באופן מידי" - אלו רק חלק מהתגובות הזועמות שקיבלה. אך היו גם מי שהגנו על פוקרשצ'וק וטענו שזכותה לעשות כרצונה עם גופה. "תהני! את אוהבת את זה, נכון?", "כל עוד את שמחה, זה מגניב", כתבו לה עוקביה.

בת ה-34, שאינה מתרגשת במיוחד מהביקורות, ידועה בחיבתה לטיפולים קוסמטיים קיצוניים. מלבד הזרקות חומרי מילוי ללחייה, היא גם הגדילה את השפתיים, הזריקה בוטוקס למצח, השחיזה את שיניה לטובת ציפוי בצבע לבן בוהק.

פוקרשצ'וק, לפני ההזרקות (צילום: מתוך אינסטגרם)
פוקרשצ'וק, לפני ההזרקות (צילום: מתוך אינסטגרם)

בשנים האחרונות, היא אף ניסתה טיפולים ייחודיים יותר, כמו עיסויים לעכוז לקידום ירידה במשקל ומרחה קרם פנטנול על עור פניה בתקווה להשיג מראה חלק במיוחד. למרות התגובות, סביר להניח שפוקרשצ'וק תמשיך לעבור טיפולים קוסמטיים קיצוניים. היא משנה את המראה שלה כבר שנים רבות, ומדובר בהרגל שקשה להיגמל ממנו.

"אחרי שעשיתי את ההזרקות וראיתי את השינויים בלחיים שלי, התאהבתי בהן", אמרה בעבר. "אני מבינה שהן נראות מוזרות לאנשים אחרים, אבל זה לא מפריע לי".