אישה אחת פנתה באופן אנונימי ליוצעת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE, ובפנייתה, היא חשפה כי היא סובלת מבעיה בחדר המיטות ואינה יודעת כיצד להתגבר עליה.

היא כתבה: "אני בת 30, בעלי בן 32 ואנחנו נשואים כבר שנתיים. למרות שתמיד ראיתי את עצמי כאישה סטרייטית שנמשכת לגברים, תמיד פינטזתי על נשים בזמן אוננות. אציין שמעולם לא הייתי במערכת יחסים או קיימתי יחסי מין עם אישה".

לא מגיעה לאורגזמה עם בעלה אלא אם היא מפנטזת על אישה (צילום: אינג'אימג')
לא מגיעה לאורגזמה עם בעלה אלא אם היא מפנטזת על אישה (צילום: אינג'אימג')

היא המשיכה: "אני חושבת שזה מדליק אותי כי זה משהו שכנראה לא יקרה לעולם. גדלתי למשפחה קתולית דתית והם כמובן מאוד לא תומכים בהומוסקסואליות. אני אמנם נהנית מהסקס עם בעלי אבל הוא אף פעם לא הצליח להביא אותי לשיא - אלא אם אני מדמיינת שאני עושה את זה עם אישה אחרת".

"חלק ממני רוצה לבקש ממנו לצרף עוד אישה ולעשות שלישייה כדי שאוכל לדעת אם אני באמת אהנה מזה בחיים האמיתיים, אבל אני לא בטוחה שאהיה מסוגלת לראות אותו נוגע או מתנשק עם אחרת - שלא לדבר על סקס מלא. בנוסף, אני חוששת שאני אהנה יותר איתה מאשר אתו". היא שאלה: "יכול להיות שאני דו-מינית, או שהדחקתי את הרגשות האלה כל חיי או שהנטייה המינית שלי פשוט השתנתה עם השנים?".

לא מגיעה לאורגזמה עם בעלה, אלא אם היא מפנטזת על אישה (צילום: אינג'אימג')
לא מגיעה לאורגזמה עם בעלה, אלא אם היא מפנטזת על אישה (צילום: אינג'אימג')

יועצת הזוגיות DEIDRE, השיבה לאנונימית: "אין זה דבר נדיר שנשים מפנטזות על יחסי מין עם נשים אחרות, גם כשהן אינן נמשכות במודע לבנות אותו המין. הסיבה לכך היא שהמיניות שלנו כבני אדם אינה חקוקה באבן, היא ניתנת לשינויים. יתרה מכך, לעתים אנחנו מפנטזים על דברים שיזעזעו אותנו בחיים האמיתיים - רק כי הם אינם ברי השגה".

עוד כתבה לה היועצת: "לפעול לפי פנטזיות זה לא בהכרח רעיון טוב. הכנסת אדם נוסף למיטה עלולה לגרום לבעיות בינך לבין בעלך, במיוחד במידה ותרגישי קנאה. במקום זאת, למה שלא תשתפי אותו ותשאלי אותו מה דעתו או מה הפנטזיה שלו?".